AndroidHealthClinic

Waarom zou jij NIET op Wilders stemmen?

Peiling Peiling Waarom zou jij NIET op Wilders stemmen?

• Vanwege zijn grote mond en brutaliteit

Stemmen: 20 20,6%
  • Omdat ik hem dom vind

Stemmen: 20 20,6%
  • Omdat hij toch niet kan samenwerken in een mogelijke coalitie

Stemmen: 24 24,7%
  • Omdat zijn programma mij (totaal) niet aanstaat

Stemmen: 37 38,1%
  • Geen mening

Stemmen: 11 11,3%
  • Ik ben arnoldfan

Stemmen: 36 37,1%

• Totaal stemmers
    97
Er zijn reden ten over om NIET op Geert Wilders te stemmen.

Inhoudelijk heb ik vaak het idee dat hij totaal geen idee heeft waar hij over praat.
En wat hij zegt spreekt me totaal niet in, en klinkt te extremistisch.
Echt Dom zou ik hem niet willen noemen.
Wel slaat zijn toon vaak nergens op en is dit bedoeld om zijn tekort aan politiek inzicht te verdoezelen.

Wel vind ik knap dat hij zo veel in het nieuws is terwijl wat hij zegt klinkt als een vastgelopen plaat.

• Topic Starter Topic Starter
Wel vind ik knap dat hij zo veel in het nieuws is terwijl wat hij zegt klinkt als een vastgelopen plaat.
Is daar geen causaal verband in te vinden? Hoe vaak is Obama niet in de media geweest met de kreet "Yes we can" ? Hoe meer je herhaalt, hoe liever de media je lijkt te zien.

Is daar geen causaal verband in te vinden? Hoe vaak is Obama niet in de media geweest met de kreet "Yes we can" ?. Hoe meer je herhaalt, hoe liever de media je lijkt te zien.

Er is wel verschil tussen een catchfrase en inhoudelijk keer op keer hetzelfde vertellen (weinig inhoud dus eigenlijk).

Daarnaast zijn de verkiezingen in de VS nog een grotere farce dan in Nederland.

maak ook ff een poll waarom zou je WEL op wilders stemmen?

Omdat het Nederland wat Wilders wil niet mijn Nederland is. Maar goed het Nederland van een CU, SGP of Groen Links evenmin. Als er nu verkiezingen zouden komen zou ik blanco stemmen.

+1
Ik stem normaal VVD, maar die zijn ook een beetje de weg kwijt sinds Rutten. Ik stem ook blanco dus.

• Topic Starter Topic Starter
Er is wel verschil tussen een catchfrase en inhoudelijk keer op keer hetzelfde vertellen (weinig inhoud dus eigenlijk).

Daarnaast zijn de verkiezingen in de VS nog een grotere farce dan in Nederland.
Ik geef geen kritiek op Obama of de VS of wat dan ook. Ik wil enkel laten nadenken over de mogelijkheid dat herhaling een krachtige manier is om 1) een boodschap over te brengen 2) de media te halen. Populisme, simplisme en looks lijken belangrijke steunpilaren te zijn bij het uitbouwen van een politieke carrière.

1 t/m 4

Omdat zijn programma mij niet aanstaat en dat hij zijn programma wil verwezenlijken op de kap van moslims.

Ik ben arnoldfan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De lachkick die ik krijg als ik hem zie, is zelfs als erger als ik JP in beeld zie. Verder vind ik Wilders een populist en krijgt hij nooit van zn leven een meerderheid in de 2e kamer.

Dit is ook een goede reden om niet op Wilders te willen stemmen, hij trekt onevenredig veel halve zolen aan.

Dit is de reden waarom ik er niet op stem.

Om een wijs man te quoten:

"Evenzo brengt elke goede boom voortreffelijke vruchten voort, maar elke rotte boom brengt waardeloze vruchten voort".

simpelweg omdat de beoogde consensus waar iedere politicus/partij mee te maken krijgt niet ordentelijk zal kunnen verlopen in een kabinet waarbij de partij van wilders de leading factor is.

(optie 3 dus :D)

Dion Graus

Omdat zijn programma mij (totaal) niet aanstaat

Vanwege zijn grote mond en brutaliteit

Ik wens geen semitisch gezag in dit land. Het Arabische/Israelische gezag is ten alle tijden een kanker geweest die een kras op de plaat heeft gemaakt van het mensdom en neigt naar expansie en invloed.

Voor de rest is iedereen ongeacht komaf gewoon welkom en moet de Nederlandse aard van het bruggen bouwen voorop staan. Gematigdheid en bescheidenheid van meerdere zijden.

Zo mogen in de rond nkende en extraverte gladde homo's, en een deel v/d huidige ladderzatte in de rond nkende jeugd, best eens stilstaan en nadenken over de reinheid en loyaliteit zoals die geld binnen de Islam en welke reden daar achter zit.

En Moslims mogen eens wat meer toenadering zoeken tot ruimere ruimtes, meer contact buiten de familie om zoals gewoon in de supermarkt, en zich wat meer toeleggen op het non-chalant tonen van hun gezicht op beide manieren.

Bekrompen authoriteit zoekt altijd tegenstand op in waar het zichzelf het beste in herkent. Dat Wilders terecht tekeer gaat tegen Salafistische Imams, zegt ook veel over zijn opwinding en de hoeveelheid aandacht en volhardendheid die hij daar aan schenkt. Daarmee inherent verbonden, is Wilders de andere uiterste vleugel.

Terug
Naar boven