MuscleMeat

Waarom zou jij NIET op Wilders stemmen?

Peiling Peiling Waarom zou jij NIET op Wilders stemmen?

• Vanwege zijn grote mond en brutaliteit

Stemmen: 20 20,6%
  • Omdat ik hem dom vind

Stemmen: 20 20,6%
  • Omdat hij toch niet kan samenwerken in een mogelijke coalitie

Stemmen: 24 24,7%
  • Omdat zijn programma mij (totaal) niet aanstaat

Stemmen: 37 38,1%
  • Geen mening

Stemmen: 11 11,3%
  • Ik ben arnoldfan

Stemmen: 36 37,1%

• Totaal stemmers
    97
Wilders is té populistisch en hij kan geen concessies doen. Daarnaast zijn veel van zijn uitspraken over moslims te eenzijdig en overtrokken (hoewel ik natuurlijk wel met wat over zijn standpunten het eens ben).

Zo citeerde hij, geheel origineel, de halve bevolking.

Persoonlijk heb ik een hekel aan Wilders vanwege zijn wanstaltige Venlose accent. Toch is het zo dat ik bij gebrek aan beter op hem stem. Wanneer de VVD een wat robuuster leider krijgt zal ik wellicht overstappen. Rutte zou me nog met dat lauwe Leidse accent aanspreken als ik hem zou swaffelen.

Persoonlijk heb ik een hekel aan Wilders vanwege zijn wanstaltige Venlose accent. Toch is het zo dat ik bij gebrek aan beter op hem stem. Wanneer de VVD een wat robuuster leider krijgt zal ik wellicht overstappen. Rutte zou me nog met dat lauwe Leidse accent aanspreken als ik hem zou swaffelen.

Haha, bij gebrek aan beter. En dan twijfelen tussen VVD en PVV. Ach ja.

Ah ok, dus iemand niet of wel kiezen gebaseerd op zijn accent is een wel overwogen keuze? Ik heb er tenminste nog over nagedacht. Wanneer jij het hebt over een 'robuuste' leider verdien vraag ik me serieus af je op zoek bent naar een politicus, of een 'war-general'.

Overigens wil dit alles niet zeggen dat ik niet op Wilders ga stemmen.

Ah ok, dus iemand niet of wel kiezen gebaseerd op zijn accent is een wel overwogen keuze? Ik heb er tenminste nog over nagedacht. Wanneer jij het hebt over een 'robuuste' leider verdien vraag ik me serieus af je op zoek bent naar een politicus, of een 'war-general'.

Overigens wil dit alles niet zeggen dat ik niet op Wilders ga stemmen.

Van mij mag hij best concessies doen, ik denk zelfs dat hij prima zou passen binnen een coalitie, maar niet als MP. Hij moet wel tegengas kunnen geven bij vreemde beslissingen die lijnrecht tegenover zijn visie staan. Hij moet invloed hebben, meer dan nu. Maar van regeren heeft hij hoogstwaarschijnlijk geen kaas gegeten. Tien tegen één dat een kabinet met hem aan het roer het geen jaar uithoudt.

Een 'war-general' is weer het andere uiterste. Ik vind Rutte een heel sympathieke man, maar ik zou hem niet als MP willen zien. M.i. is hij niet arrogant genoeg om MP te zijn.

omdat hij oproept tot moord op marokkaanse supporters en de autochtone bevolking van Palestina wil koloniseren en zelfs uitroeien, samen met zijn vriendjes van israel.

iemand met eenm jaren '40 mentaliteit moet verboden worden

Van mij mag hij best concessies doen, ik denk zelfs dat hij prima zou passen binnen een coalitie, maar niet als MP. Hij moet wel tegengas kunnen geven bij vreemde beslissingen die lijnrecht tegenover zijn visie staan. Hij moet invloed hebben, meer dan nu. Maar van regeren heeft hij hoogstwaarschijnlijk geen kaas gegeten. Tien tegen één dat een kabinet met hem aan het roer het geen jaar uithoudt.

Een 'war-general' is weer het andere uiterste. Ik vind Rutte een heel sympathieke man, maar ik zou hem niet als MP willen zien. M.i. is hij niet arrogant genoeg om MP te zijn.
Geef eens een voorbeeld van zo'n coalitie?

Terug
Naar boven