MuscleMeat

Waarom zou jij NIET op Wilders stemmen?

Peiling Peiling Waarom zou jij NIET op Wilders stemmen?

• Vanwege zijn grote mond en brutaliteit

Stemmen: 20 20,6%
  • Omdat ik hem dom vind

Stemmen: 20 20,6%
  • Omdat hij toch niet kan samenwerken in een mogelijke coalitie

Stemmen: 24 24,7%
  • Omdat zijn programma mij (totaal) niet aanstaat

Stemmen: 37 38,1%
  • Geen mening

Stemmen: 11 11,3%
  • Ik ben arnoldfan

Stemmen: 36 37,1%

• Totaal stemmers
    97
Marky, Wilders is een zionistenvriend. De invloed van semitisch gezag zou ik niet eens vrezen maar de invloed van degenen die sterk beinvloed worden door ultrazionisten vertrouw ik voor geen cent. Willders gaat geloof ik per jaar 4 keer op vakantie naar Israel om zijn zionistische vrienden te bezoeken, voor iemand die kamerleden wantrouwt die banden hebben met hun land van herkomst is dat op zijn minst opvallend. Het paard van Troje zijn de moslims niet maar de invloed van ultrazionisten en andere radicalen mocht Wilders een machtsfactor worden in het parlement of kabinet.

Laatst bewerkt:
haha 40% voor arnoldfan dus ,... arnoldfan for president :D

Z'n (gebrek aan) intelligentie.

hier nog een fan van arnold :D

Ik stem Wilders. Dus ben Arnoldfan.

Meeste stemmen voor ik ben arnoldfan, fijn om te weten dat ik zoveel fans heb, jullie zijn vast de arnoldfanfans

Marky, Wilders is een zionistenvriend. De invloed van semitisch gezag zou ik niet eens vrezen maar de invloed van degenen die sterk beinvloed worden door ultrazionisten vertrouw ik voor geen cent. Willders gaat geloof ik per jaar 4 keer op vakantie naar Israel om zijn zionistische vrienden te bezoeken, voor iemand die kamerleden wantrouwt die banden hebben met hun land van herkomst is dat op zijn minst opvallend. Het paard van Troje zijn de moslims niet maar de invloed van ultrazionisten en andere radicallen mocht Wilders een machtsfactor worden in het parlement of kabinet.

Haha, no shit? Wat een gast...

Iig, de reden dat ik NIET op Wilders stem, is mijn idee dat ze van veel zaken totaal geen weet hebben en er op los roepen. Voorbeeld dat onlangs passeerde: kamervragen over het 'uitblijven' van het instellen van het fenomeen 'buurtzorg' als geldend voorbeeld voor de thuiszorg en zorginstellingen... Hetzelfde als het argument dat boerkini's onhygiënisch zouden zijn.
Er zijn wél punten die ik met hem deel (ironisch genoeg ook op het gebied van zorg), maar in het geheel ademt het hele partijprogramma een populistische sfeer van heb ik jou daar. Me no like.

Maar goed, waar ik wél op ga stemmen de komende periode, ik heb nog geen idee eerlijk gezegd. De SP zeker niet. D'66? PvdD? Blanco stemmen vind ik weer not done eigenlijk.

Ben Belg verder volg ik het niet zo.

hij wil werklozen aan het werk krijgen, en de gevangenissen minder luxieus maken. Zal van beide dingen last ondervinden

is het jullie nooit opgevallen dat ie zn tong de hele tijd als n slang op en neer beweegt. superirritant

Omdat Wilders niet het vermogen heeft over verschillen heen te stappen en in oplossingen te denken. Net als Rita is hij onze samenleving aan het polariseren. Die gast weet meer problemen te veroorzaken dan goed voor ons land is.

Marky, Wilders is een zionistenvriend. De invloed van semitisch gezag zou ik niet eens vrezen maar de invloed van degenen die sterk beinvloed worden door ultrazionisten vertrouw ik voor geen cent. Willders gaat geloof ik per jaar 4 keer op vakantie naar Israel om zijn zionistische vrienden te bezoeken, voor iemand die kamerleden wantrouwt die banden hebben met hun land van herkomst is dat op zijn minst opvallend. Het paard van Troje zijn de moslims niet maar de invloed van ultrazionisten en andere radicallen mocht Wilders een machtsfactor worden in het parlement of kabinet.

Ik ben het met je eens Eric. Ook ik ben van mening dat hij teveel met Israel bezig is. Enige tijd geleden stond hij vooraan om de loyaliteit te betwisten van o.a. Aboutaleb. Naar mijn idee valt ook zijn loyaliteit jegens Nederland te betwijfelen.

Wilders is té populistisch en hij kan geen concessies doen. Daarnaast zijn veel van zijn uitspraken over moslims te eenzijdig en overtrokken (hoewel ik natuurlijk wel met wat over zijn standpunten het eens ben). Overigens vind ik de theorie van Eric over de zionisten vriend Wilders interessant. Als ik iemand wantrouw zijn het orthodoxe joden (naast orthodoxe moslims natuurlijk).

Alle genoemde redenen.

Terug
Naar boven