Fitness Seller

Waarschuwing voor extreem weer

retrofo

Competitive Bodybuilder
Waardering
112
Lengte
1m90
Massa
88kg
Vetpercentage
12%

De tropische warmte waar Nederland woensdag mee te maken kreeg, wordt donderdag verdreven door stevige onweersbuien. Het KNMI waarschuwt voor extreem weer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Copyright 2009, Novum

(Novum) - De tropische warmte waar Nederland woensdag mee te maken kreeg, wordt donderdagmiddag verdreven door stevige onweersbuien. In de loop van de dag worden buien verwacht met zeer zware windstoten tot 110 kilometer per uur, hagel en lokaal veel neerslag. De buien kunnen zich 'verraderlijk snel' ontwikkelen, waarschuwt het KNMI. De buien trekken in de loop van de middag vanuit het zuidwesten het land binnen. Aan het begin van de avond wordt het noodweer verwacht in het noordoosten. Het KNMI schat de kans op een weeralarm op zestig procent en deed donderdag alvast een 'voorwaarschuwing' uit.De tropische warmte bereikte Nederland woensdag. Op veel plaatsen werd het 30 graden. In de nacht van woensdag op donderdag zakt het kwik niet onder de 20 graden.Donderdagochtend schijnt de zon eerst nog volop en stijgt de temperatuur snel tot boven de 30 graden. In het westen van het land wordt het 32 graden, in het oosten kan de 35 graden worden gehaald. Daarmee wordt het waarschijnlijk de warmste dag van het jaar. De hoogste temperatuur tot nu toe werd op 6 augustus met 32 graden bereikt in Hoek van Holland.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=149267956

De vorige waarschuwing viel alles mee, maar ja je weet nooit wat het weer doet.

In België ging het in de kempen 36°C worden geloof ik

beetje te warm voor mij

Nou ik vind het nog wel meevallen met de hitte eerlijk gezegt.

Laat die regen maar komen, ik heb geen zin in 36 graden terwijl ik binnen zit te werken, zonder airco!

33 graden, ik ben vanmiddag naar de Galderse Meren:D

in belgie nog geen storm te zien :cool:

Lol die 32 graden hebben wij hier in de winter al :hedbang:

Ik zit klaar :D

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

Ghehe, brabo :p pas wel op er zijn in het verleden heel veel inslagen geweest daar.

Vooruitzichten zijn goed, pas later op de avond zou het bewolkt kunnen worden (in het zuiden iig).
En over de inslagen daar, dat is niet ergste..ik vind die ronddrijvende lijken daar erger:D

Vooruitzichten zijn goed, pas later op de avond zou het bewolkt kunnen worden (in het zuiden iig).
En over de inslagen daar, dat is niet ergste..ik vind die ronddrijvende lijken daar erger:D

Haha ja, maar het is ook wel een gevaarlijke stroming daar.

:orly: gaat knallen vanaaf!

geen probleem mee als het maar droog blijft tot 21u daarna mag het stormen :p

wat een geleuter weer hé
facepalm2.jpg

Begint nu benauwd en drukkend te worden hier op kantoor.

Terug
Naar boven