AndroidHealthClinic

Waarschuwing voor extreem weer

Vandaag komt er een wieler ronde van 80, 50 en 50 km door ugchelen, ook door onze straat, wordt nog leuk..

Alleen vrouwen kunnen faken, lieverd ;)

inkoppertje hoor :rolleyes:

bullshit, je hebt er helemaal geen verstand van :rolleyes: mannen kunnen net zo faken!

als ik niet kan komen doe ik het zo :

'k ga flink kreunen enzo..(alsof ik kom) dan op het hoogte punt spuug ik mijn vrouw in haar gezicht en over haar t**ten :p.

is net echt joh, en ze geloofd ook dat ik echt ben gekomen :thumbup:

Dat weet ik, Jonko trouwens ook geloof ik

En je kopt 'm in!

Warm weer maakt mensen sneller geirriteerd :D

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

bullshit, je hebt er helemaal geen verstand van :rolleyes: mannen kunnen net zo faken!

'k ga flink kreunen enzo..(alsof ik kom) dan op het hoogte punt spuug ik mijn vrouw in haar gezicht en over haar t**ten :p.

sjonge jonge :roflol:

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik heb me opgesloten op mijn kamertje. Extreme weersverwachtingen schrikken mij in NL keer op keer weer af!!!1

Het word hier ineens pikdonker.

was vergeten licht op de wc aan te doen

Hier zijn de 1e regen druppels al gevallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier is al een onweersbui geweest, duurde een hele 10 minuten... :O

hier vielen net 3 druppels

Hier aan de kust is het nog strak blauw :p hoop dat het gaat regenen dan word het teminste een dagje rustig in de horeca (A) na 2 weken hard werken!

Let the fun begin

net zo erg als wat we een paar maanden terug hadden? die zieke orkaan achtige wind s'nachts

Hier in Limburg ziet het er nog goed uit. (ik zweet me nu al de t*ring :( :P)

Terug
Naar boven