XXL Nutrition

Nieuws 'Zomer wordt heetste ooit'

Dat is wel een stuk minder. Aankomende zaterdag ga ik met wat vrienden op stap, en hoogstwaarschijnlijk heeft dit als gevolg dat ik er zondag toch behoorlijk slecht aan ben. En in zo'n woonwagen kan het toch best warm zijn als de zon er goed op schijnt. :o

Hadden ze nog maar wielen eronder he :D

Het wordt wel eens tijd voor fatsoenlijke weer.
De wind blijft ook steeds uit het noorden komen, wat best vreemd is. Maar de voorspellingen geven een beetje hoop.

Het zee water temperatuur is ook erg koud. Echt k*t, wou dat ik nu lekker elke avond een frisse duik kon nemen.

maarja ik hoop nou op een fatsoenlijk najaar net als vorig jaar.

Yes!!!

kvinnet toch ma friskes.

De eerste hittegolf schijnt er aan te komen:D

Dat je dat nog weet, ik kan me de zomer van vorig jaar eigenlijk al niet meer herinneren :o.

Dat weet ie ook nog gewoon he :p

Maarre zondag wordt het rond de 28 graden boys, dus bereid je maar voor...

Hele zomer bijna elke dag aan het strand kunnen zitten, vergeet ik nooit meer, was 1 van de warmste zomers in de afgelopen 100 jaar.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Op die leeftijd denk je vaak terug aan vroeger en hoe je jong je toen nog was. :D

Klopt helemaal:(

zomer is officieel vandaag begonnen toch:) en voor de komende week geven ze lekker weer op:cool:

Za/Zo 25-27 graden Ma en rest van de week al weer 23.

deze week gaat het pieken rond 30 graden en volgend week maandag weer 20 graden met mot regen

only in holland AHAHAHHHh

Laat die hete zomer maar komen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart:

Gvd t*ring zooi. Gvd t*fus k*t t*ring pauper graf ****** hoere bucht graf t*fus t*ring k*t komt er deze week een hitte golf aan :mad::mad::mad::mad:

Wijf.

zeggen ze dit niet elk jaar?

De voorspellingen voor komende week zijn al weer minder hoor:(

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Gvd t*ring zooi. Gvd t*fus k*t t*ring pauper graf ****** hoere bucht graf t*fus t*ring k*t komt er deze week een hitte golf aan :mad::mad::mad::mad:

Stel je niet aan man k*t hbo er.

hele jaar hoef je niks te doen. 2 dagen per week vrij.
Luizen leven heb je.

De voorspellingen voor komende week zijn al weer minder hoor:(

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Stel je niet aan man k*t hbo er.

hele jaar hoef je niks te doen. 2 dagen per week vrij.
Luizen leven heb je.

Heeft Massief maar 2 dagen per week vrij:eek: Pff dan begrijp ik dat die het zwaar heeft op het hbo. Een echte student heeft namelijk 3 dagen per week vrij en de overige 2 dagen, maar in totaal 6 uurtjes les.

off to the beach!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is summerfestival een beetje leuk aankomende zaterdag @ Antwerpen?

K*t hitte mag van mij wegblijven !

Terug
Naar boven