XXL Nutrition

Waarvoor/Voor wie zijn sterioden eigenlijk bedoelt?

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik bedoel te zeggen:

1.Wanneer schrijft een dokter ze voor aan je?
2.Bij welke klachten?

Kan ook iemand wat voorbeelden noemen waarvoor ze eigenlijk worden voorgeschreven, per A.S.

B.v

1: Anavar
2: Clomid : Borstkanker {die wist ik}
3: Deca
4: Dianaboll
5: HCG
6: Insuline
7: Masteron
8: Nolvadex
9: Primobolan
10: Proviron
11:Sustanon
12:Synthol
13:Test. cyp/enth/prop/
14:Winstrol
15:Arimidex
15:Trenbolone

De meeste anabolen zijn ontworpen voor het bestrijden van spierverlies bij ziektes als kanker, ms, enz.

Nolvadex is tegen borstkanker clomid is tegen baarmoeder/eierstokkanker 1 van de 2 geloof ik...HCG is om zwanger te worden insuline voor suikerziekte en alle as is geloof ik tegn spierverval in geval van een slopende ziekte of brandwonden...

Synthol heeft geen werking is ook geen medicijn

• Topic Starter Topic Starter
ik las ook ergens dat het gebruikt werd voor bepaalde soorten bloedarmoede, erge brandwonden,?

HCG om zwanger te worden? ben je zeker? dat klinkt raar :)

Sust word ook voorgeschreven bij mensen die van nature een te laag test gehalte hebben.

bloedarmoede, te weinig eigen test hebben, ondervoeding, muscle wasting ziektes (aids, kanker), brandwonden, tegen bepaalde vormen van kanker, suikerziekte (slin dan), te weinig rode bloedlichaampjes, erectie problemen, groei afremmen (bij kinderen die heel snel groeien bv.) enznenz

Ik dacht dat Clomiphene citraat enkel bedoeld is om de eierstokken te stimuleren meer eitjes aan te maken en dat het niets te maken heeft met kankerbestrijding, das nolvadex, wie kan dit bevestigen?

Vergeet ook de vetinaire middelen niet zoals bijvoorbeel boldenone wat vooral aan paarden word gegeven. Clenbuterol is voor astmapatienten.

Dr. Worf zei:
Vergeet ook de vetinaire middelen niet zoals bijvoorbeel boldenone wat vooral aan paarden word gegeven. Clenbuterol is voor astmapatienten.

Voor zover ik weet is clenbuterol voor renpaarden, om ze in het off seizoen droog te houden.

Clen is alleen voor vee, om astma/verkoudheden te behandelen.

grtz

Hahaha, en de gewicht toename is zeker meteen mooi meegenomen.;)

Aas

Sinlath zei:
Sust word ook voorgeschreven bij mensen die van nature een te laag test gehalte hebben.

Heb het een tijdje geleden wel op die manier geprobeerd bij de huisarts,
maar de mijne heeft helemaal geen weet over AAS. Ze had de week daarvoor overleg gehad met de verschillende huisartsen en die waren het er over eens dat supplementen zoals eiwittenshakes e.d. geen nut hadden. En tsja er bleef dan niks over dan AAS voor mij om aan te komen. Ze wist t zo mooi te vertellen maar voorschrijven..ho maar???

Mzzl

bij een zekere J's coïtustransformatie ;)

Terug
Naar boven