MuscleMeat

Wanhopig en zoekt hulp

Bezoekers in dit topic

Dankje wel, nu is het duidelijk.
Dus het kan wel, met wat moet ik dan rekening houden (qua training, voeding etc)?
 
Zal denk ik wel meevallen met dat aanzetten. Je zou eens kunnen kijken wat het doet als je gewoon op onderhoud gaat zitten en de trainingen gewoon zo voortzet. Dan ben je al wat zekerder denk ik.
Maar er zal natuurlijk wel een punt komen dat je je voeding moet opschroeven om te groeien. Maar eerst dit maar eens.

good luck en welkom

+1 Ik zou beginnen met op onderhoud eten. Een formule is slechts een richtlijn, wie weet groei je al op 'onderhoud'. Kijk het twee weken aan, word je niet zwaarder dan gooi er 200 kcals bovenop.
 
Dankje, ik ga hopelijk vrijdag beginnen met het maken van mijn voedingsschema, maar moet ik ook bijv. de voedingswaarde van kruiden (die ik zelf toevoeg) meerekenen?

En hoe kan ik bij voeding zoals pindakaas, smeerkaas, honing etc weten hoeveel gram ik eet?
Bij pindakaas staat er natuurlijk een portie 30gram maar dat doet bijna niemand letterlijk.
 
Dankje, ik ga hopelijk vrijdag beginnen met het maken van mijn voedingsschema, maar moet ik ook bijv. de voedingswaarde van kruiden (die ik zelf toevoeg) meerekenen?

En hoe kan ik bij voeding zoals pindakaas, smeerkaas, honing etc weten hoeveel gram ik eet?
Bij pindakaas staat er natuurlijk een portie 30gram maar dat doet bijna niemand letterlijk.

Is te verwaarlozen
Keukenweegschaal of schatten ;)
 
Oke bedankt.

Ik heb wel een keukenweegschaal maar helaas is het van die wat oudere waar je bijv. je bord niet weg kan tarreren, en ik weet niet hoe ik voeding zoals pindakaas, honing etc moet wegen. :P
 
doe je het op brood? weeg je boterham voor en na het smeren ofzo
 
als je het echt wil weten, koop een nieuwe keukenweegschaal. Daar zijn modelletjes van een paar tientjes te vinden.
en weeg alles... doe ik ook

maar veel mensen vinden dat overdreven, dan maak je gewoon een schatting
30gr pindakaas... is redelijk dun smeren op 1 sneetje brood.

aangezien al die berekeningen toch maar schattingen zijn, kan je gewoon kijken wat jij doet op je normale portie-gebruik, kom je uiteindelijk daar mee niet genoeg aan, dan ga je lekker dikker smeren, of 2 boterhammen pakken
 
Met een goed voedingsschemaen trainingschema en doorzettingsvermogen kom je ver, die link laat een ****ing ecto zien en geloof me jij krijgt een beter fysiek
 
Dankje wel allemaal voor jullie tips en adviezen. Ik ga zometeen beginnen met het maken van mijn schema's en hopelijk zal ik het morgen of overmorgen af hebben, dan zal ik er een nieuwe topic over openen. Nogmaals bedankt allemaal!!!
 
brood is 30 gram per boterham.. hier moet je toch echt verder mee komen, pas het verder aan naar je calorie behoefte. Je moet niet gelijk verwachten dat je een perfect schema hebt, dat was bij mij ook een proces van enkele maanden voor ik er goed mee om kon gaan ;) Belangrijkste is dat je jezelf blijft verbeteren, dus blijven lezen over BB.
 

Bijlagen

  • invin.xls
    225 KB · Weergaven: 66
reactie op pm. ik heb geen whatsapp, msn of facebook, je kunt me pmen als ik online ben.

maar ik denk dat je oa voeding veel te serieus neemt. je kunt dit trainingsschema volgen http://krachttraining.net/index.php/mark-rippetoes-starting-strength
en ik zou rustig je eten opvoeren en eventueel je buik blijven opmeten zodat je kunt vaststellen dat je niet te veel vet aanzet terwijl je aankomt.
 
Back
Naar boven