AndroidHealthClinic

Wanneer beginnen die ballen nou eens in te krimpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bouwpakketje

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m91
Hola Heren!

Zoals sommigen van jullie weten ben ik nu zo'n 3 weken aan de test. Heb 250mg aangehouden maar nu stiekem een weekje 500mg (enanthaat) gedaan. Ik had verwacht dat mijn ballen vrij snel vrij veel zouden inkrimpen, maar tot op heden is er nog helemaal niets aan het krimpen geslagen. Niet dat ik klaag ;) maar wat kan dat allemaal betekenen? En wanneer begint het nu eens te krimpen daar?
Tevens, als het niet krimpt, kan dat dan positief uitpakken ivm nakuur?
Ik wil daar niet vanuit gaan hoor, dus ga evenredig/normaal PCTje toen straks, gewoon voor de zekerheid maar ben toch wel benieuwd naar jullie gedachten hieromtrend.

Thanks!!!

zo'n vraag stel je gewoon niet,wees blij dat ze niet krinmpen. :rolleyes:

Verschilt per persoon. Is moeilijk te zeggen. En ze krimpen niet ineens maar heel geleidelijk.

• Topic Starter Topic Starter
zo'n vraag stel je gewoon niet,wees blij dat ze niet krinmpen. :rolleyes:
Dus jij bent zo'n domme macho die liever niets vraagt en stoer maar onwetend blijft?

Ik weet niet of jij je weleens verdiept hebt in het 1 en ander hieromtrent, maar als jij dat een domme vraag vindt dan denk ik van niet.

Jij ziet het in je übercoole "alwetendheid" als een domme vraag. Mensen die wat meer dan een uitgedroogde doperwt in hun schedel hebben zitten, begrijpen dat de interesse uitgaat naar de hormonale systemen/werking die ermee gepaard gaat en snappen dat het niet om de ballen an sich gaat. Dat jij dat niet inziet komt al voort uit de "wees blij dat ze niet krimpen" -reactie, *bovenop* de "wat een domme vraag" -reactie. Jij ziet waarschijnlijk alleen de woordjes: "ballen" en "krimpen" en komt niet verder met je gedachten dan Beavis & Butthead zouden komen.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 21:13 ----------

helemaal mee eens,deze vraag komt met stip in de top 10 2011
En nog zo één. Gezien je leeftijd van 37 jaar is het in jouw geval echter een stuk schrijnender...
Maar stiekem ben ik toch wel trots dat het jouw top 10 van 2011 gehaald heeft hoor ;)

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 21:15 ----------

Verschilt per persoon. Is moeilijk te zeggen. En ze krimpen niet ineens maar heel geleidelijk.
Kijk, deze man is duidelijk een stuk intelligenter dan die andere 2 mongols... :D
Ik vraag me wel af hoe het kan dat sommigen hier al heel snel echt krimp melden als ik door de topics heenga, als het inderdaad zo geleidelijk gaat. Tevens zal gevoeligheid ook een rol spelen waardoor er niet één eenduidig antwoord mogelijk zal zijn. Kan het misschien zo zijn dat als je er eenmaal last van hebt gehad (doordat je langere periode(n) en/of zwaarder hebt gekuurd), de krimp sneller/makkelijker optreedt?

Tevens roept het bij mij de vraag op: als je ballen niet gekrompen zijn, betekent dat dan ook dat de aanmaak van eigen testosteron nog bezig is? Of ligt het systeem dan toch ook al geheel onderuit?
Dit is natuurlijk erg interessant om te weten ivm mogelijke consequenties voor de te volgen lengte en heftigheid van de nakuur.

Maar die twee droppies boven me snappen natuurlijk niet waar ik de mogelijke link zie, laat staan waar de vraag vandaan komt :D OMG.... Ik zou bijna een ROFLCOPTER eruit gooien.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kix
Something has a roidrage.
Ik geloof dat ze van test only niet tot weinig zullen krimpen, met een andere stof zoals primobolan wel..
Ik spreek alleen uit eigen ervaring, iedereen is anders!
Verschilt bij persoon tot persoon

Hola Heren!

Zoals sommigen van jullie weten ben ik nu zo'n 3 weken aan de test. Heb 250mg aangehouden maar nu stiekem een weekje 500mg (enanthaat) gedaan. Ik had verwacht dat mijn ballen vrij snel vrij veel zouden inkrimpen, maar tot op heden is er nog helemaal niets aan het krimpen geslagen. Niet dat ik klaag ;) maar wat kan dat allemaal betekenen? En wanneer begint het nu eens te krimpen daar?
Tevens, als het niet krimpt, kan dat dan positief uitpakken ivm nakuur?
Ik wil daar niet vanuit gaan hoor, dus ga evenredig/normaal PCTje toen straks, gewoon voor de zekerheid maar ben toch wel benieuwd naar jullie gedachten hieromtrend.

Thanks!!!

Ik vind het geen domme vraag maar dat jij al drie weken bezig bent wist ik niet

Je wilt juist NIET dat ze krimpen

Something has a roidrage.
Ik geloof dat ze van test only niet tot weinig zullen krimpen, met een andere stof zoals primobolan wel..
Ik spreek alleen uit eigen ervaring, iedereen is anders!
Verschilt bij persoon tot persoon
Hmm.... LOL, sja... misschien wel een beetje ja. In dat geval: excuus :cool:

Iedereen reageert anders inderdaad, tenminste... gaan we maar even vanuit. Vandaar de vraag ook: ik ben wel benieuwd of en welke middelen hier een heftiger effect op hebben dan andere middelen. Deca schiet meteen bij me te binnen, hoewel dat misschien helemaal niet terecht is. Mannen die al veel langer met deze materie bezig zijn die hier meer over weten? Lijkt mij dat er toch ook wel onderzoeken gedaan zullen zijn ihkv steroiden, nakuur/opstarten eigen systeem, en de grootte van de testikels.

Je wilt juist NIET dat ze krimpen
Klopt. Staat er ook :)
En waarom ik met de vraag loop, staat er ook. Met name interessant als je je nakuur bijvoorbeeld door de helft zou kunnen hakken als er helemaal geen krimp is geweest. Lijkt mij dat dat een indicator zou kunnen zijn van het feit dat je eigen systeem nog niet (helemaal) onderuit is gegaan. Of iets dergelijks.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 21:30 ----------

Misschien zijn ze normaal het formaat van een biljart bal dus dan is die blij dat ze wat krimpen
Hoe weet jij dat? :p

Sorry, maar je snapt er niks van.
Jij denkt dus: Ballen krimpen niet, dus geen nakuur nodig.

Sorry, maar je snapt er niks van.
Jij denkt dus: Ballen krimpen niet, dus geen nakuur nodig.
Nee, ik vraag me af in hoeverre de grootte van de testikels een indicatie zijn van een verstoord danwel geheel platliggend systeem. Wat vrij logisch lijkt, zeker als de lengte en heftigheid van de kuur ermee te maken hebben in de zin dat het een geleidelijk proces is.
Dingen die logisch *lijken* hoeven echter nog niet zo te zijn natuurlijk.

Laat ik het even naar het extreme tillen: als je twee platte bolletjes hebt kan je er vanuit gaan dat je systeem op dat moment plat ligt. Ik zou me op zo'n moment ook ernstig zorgen gaan maken over of de eigen aanmaak van T ooit wel weer echt goed op gang zal/kan komen. Al dan niet met hulp van bepaalde stoffen. Er is natuurlijk ook een kans dat zelfs dat helemaal niets zegt daarover aangezien ik ook wel dingen gelezen heb van mensen die na een enkele korte kuur al permanent problemen ervaren op dat vlak.

Ik denk dat jij speciale krachten hebt Bouwpakketje. Ieder ander had nu rozijntjes, maar jij....gewoon niet! ik kan maar 1 ding zeggen; WAUW!

Buitenkant van je lichaam is geen indicatie hoe 'gezond' de binnenkant is.

TEST ONDERDRUKT. PUNT.
ALTIJD NAKUREN. PUNT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven