Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wanneer beginnen die ballen nou eens in te krimpen?
Wanneer beginnen mijn haar uit te vallen, pukkels te groeien op mijne rug, bloeddruk te stijgen tot de aders springen en gyno dat ik uitzie als pamela anderson?? Help!!!
Wanneer beginnen mijn haar uit te vallen, pukkels te groeien op mijne rug, bloeddruk te stijgen tot de aders springen en gyno dat ik uitzie als pamela anderson?? Help!!!
ik merk dat als ik 1x per 3 weken 0,5 ml test per bal injecteer dat ze dan zelfs groeien. Je moet dan wel veel rijst met stierenvlees eten anders werkt het niet
ik merk dat als ik 1x per 3 weken 0,5 ml test per bal injecteer dat ze dan zelfs groeien. Je moet dan wel veel rijst met stierenvlees eten anders werkt het niet
3 weken op een langwerkende inject, je zou als je gaat kuren al moeten weten dat er dan nog weinig effect kan zijn, zowel qua winst als qua bijwerkingen.