AndroidHealthClinic

Wanneer beginnen die ballen nou eens in te krimpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Buitenkant van je lichaam is geen indicatie hoe 'gezond' de binnenkant is.

TEST ONDERDRUKT. PUNT.
ALTIJD NAKUREN. PUNT
Tuurlijk onderdrukt test.
Anavar ook. Simpel.
Daarom ook altijd nakuren.
Maar dat was mijn vraag dus ook helemaal niet.
Punt.

Bij mij merkte ik het rond week 5 a 6 wel. Echter 6 weken na de kuur waren ze alweer back to normal.

Heb test only gedaan en had nergens last van mijn ballen bleven gewoon normaal denk dat het per persoon verschillend kan zijn
Mzzl

Ik denk dat jij speciale krachten hebt Bouwpakketje. Ieder ander had nu rozijntjes, maar jij....gewoon niet! ik kan maar 1 ding zeggen; WAUW![/QUOTE

ja echt he...... ach jongen als jezelf niet inziet dat de titel van je topic nogal stom overkomt.
en dat met je 36jr en vervolgens zijn wij mongols??
wat jij wil jongen,succes met je balls

Laatst bewerkt:
Bouwpakketje, verschilt per persoon. Zit bij sommigen ook enigszins tussen de oren hoor, dat je ze al na 2 weken hoort klagen dat ze 'n cm zijn gekrompen oid.

Bij mij krompen ze helemaal niet 500 test 10 weken + 4 weken 40mg dbol... Problem?

Okay :(

over simpele zielen gesproken,al je reply's zeggen genoeg :rolleyes:

Om nog even erop terug te komen ,heb je de topictitel wel eens goed onder de loep genomen ?Niemand zou willen dat zijn ballen krimpen WANT ,en dat lijk jij niet goed te verstaan, dat is een side-aeffect van aas .
Iedereen zou niet willen dat hij dat meemaakt maar jij vraagt erom en wil het precies nog zo snel mogelijk ...

Laatst bewerkt:
Als je 36 jaar bent en dit nog niet weet... Hangt af van pers tot pers...

"waarom" vraag ik me soms af...
ik zie zoveel topics voorbij komen waarvan ik denk, he je hebt toch internet dus dat had je ook kunnen opzoeken in plaats van een topic er over te openen, maar goed is een keuze die een persoon zelf moet maken.
(slaat trouwens niet op deze topic)
en dan zijn er altijd mensen die bijdehand reageren, tja WAAROM.
als je het een stomme vraag vindt waarom reageer je dan, het maakt de boel er niet leuker op.
zie zoveel topics uitmonden in discussies die gewoon niet nodig zijn.
en het kan zo leuk zijn met zijn allen, en nee we hebben niet allemaal evenveel kennis.
check wel altijd op dbb en soms reageer ik ergens op maar door dit soort dingen ben ik uitgeweken naar andere forums, waar dit overgens een stuk minder is.
en voor de gene die me nu weer een zeikerd of iets dergelijks gaan of willen noemen, een mooi moment om een keer te proberen om niet te reageren, misschien bevalt het wel en heb je er zelf ook meer rust door;)

Wanneer je ballen eindelijk krimpen.... ?
Verheug je je erop en heb je te grote ballen ofzo ??? :p

Gekrompen ballen wil je niet. Dit zal je herstel nog een stuk verslechteren.
Je zal sowieso je na-kuur moeten doen ook al krimpen je ballen niet.
Het krimpen van je ballen betekent niet dat je een kortere na-kuur nodig hebt.

Mijn ervaring zegt dat de meesten in week 6 krimping van de testikels merken,
ipv van je af te vragen wanneer dit gebeurt zou ik het eerder proberen te voorkomen als ik jou was.

Met een 500mg test kuurtje heb je grote kans dat je ballen helemaal niet zullen krimpen.

groeten

Sorry, maar je snapt er niks van.
Jij denkt dus: Ballen krimpen niet, dus geen nakuur nodig.

Is het wel nodig om een nakuur te pakken (wat ook ongezond is voor het lichaam) bij zo'n lage dosering testo?

meningen zijn misschien verdeeld hierover maar vroeger werd er meer nagekuurd en waren de BB gezonder.

Ik denk dat het komt omdat je fake gear gebruikt:D

Wat er al tig keer gezegt wordt, verschilt per persoon.
Wees blij dat je er (nog) geen last van hebt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven