AndroidHealthClinic

Wanneer ben je klaar voor GH/Slin??

hgh en igf zijn beiden lekker in nakuur...helpen klein beetje mee in herstel en je krijgt neit zo snel een dip door het idee dat je nog on bent..

• Topic Starter Topic Starter
Realitistisch gezien wat kan ik verwachten als ik in mijn PCT begein met slin. Wisnt of alleen behoud? Want ik lees verhalen van 5-10kg VVM winst bij eerste keren slin gebruik. Maar is dit alleen als je AAS draait of staat dat er los van?

Want ik zit serieus te overwegen om in PCT slin te draaien dan IGF dan weer Slin en dan te beginnen met een cutkuur en tevens GH/SLIN

ik zou er niet teveel van verwachten van slin alleen het is enkel een nutrient pusher. verhalen over 5-10kg erbij zijn zwaar overdreven en zeker al je het over lean body mass hebt.

als je een cut kuur gaat doen met slin moet je er voor zorgen dat je al ervaren bent met slin aangezien je je carb inname tot een minimale moet beperken, net genoeg om een hypo te voorkomen. dus je moet je lichaam goed kennen en weten waar je grens ligt en wat je voelt bij het opkomen van een hypo en hoe je dit kan verhelpen zonder je gelijk helemaal vol met carbs te proppen.

maar het idee om lr3 igf-1 af te wisselen met slin na het beeindigen van je kuur is zeker iets wat ik je aan kan raden. ik zal later ff kijken of een artikel daar over op kan duiken dat ooit geplaatst is op steroid.com

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
ik zou er niet teveel van verwachten van slin alleen het is enkel een nutrient pusher. verhalen over 5-10kg erbij zijn zwaar overdreven en zeker al je het over lean body mass hebt.

als je een cut kuur gaat doen met slin moet je er voor zorgen dat je al ervaren bent met slin aangezien je je carb inname tot een minimale moet beperken, net genoeg om een hypo te voorkomen. dus je moet je lichaam goed kennen en weten waar je grens ligt en wat je voelt bij het opkomen van een hypo en hoe je dit kan verhelpen zonder je gelijk helemaal vol met carbs te proppen.

maar het idee om lr3 igf-1 af te wisselen met slin na het beeindigen van je kuur is zeker iets wat ik je aan kan raden. ik zal later ff kijken of een artikel daar over op kan duiken dat ooit geplaatst is op steroid.com

-rodge

Goede post!!

Vooral het cutten met Slin had ik nog niet rekening mee gehouden.

Cutten met slin? Dat is IMO dweilen met de kraan open. Misschien interessant voor tijdens een refeed-dag, maar niet structureel.

Cutten met slin? Dat is IMO dweilen met de kraan open. Misschien interessant voor tijdens een refeed-dag, maar niet structureel.

het is te doen maar je moet goed je lichaam kennen en je bloedsuikerwaarde goed in de gaten houden. ook moet je het meeste van je carbs in je pwo en ppwo maaltijd nemen. word ook meer gedaan door "cheatende" naturel bodybuilders om toch enigzins sneller te herstellen na een workout.

-rodge

HGH, T4 en IGF ga ik zeker nog eens gebruiken.. STerker nog, ik denk dat ik over 10 jaar niet meer aan de AAS zit maar alleen aan bovengenoemde..

Koen nog niets geleerd: HGH EN AAS zijn synergisten dus horen bij elkaar
Wat jij hierboven opnoemt, zul je weinig resultaat mee boeken, sorry.

Terug
Naar boven