En groot zijn is niet representatief?
Er zitten flink wat grote beren in het (hogere) bedrijfsleven, dus het lijkt mij dat het niets uit maakt.
Of zit ik er nu naast?
ja die zijn wel groot maar dat komt door het goede leven
of wel vetVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En groot zijn is niet representatief?
Er zitten flink wat grote beren in het (hogere) bedrijfsleven, dus het lijkt mij dat het niets uit maakt.
Of zit ik er nu naast?
of wel vet
Brute onderarm foto man!
Eerste foto waar je echt serieus groot op lijkt.
Wel raar dat je bij 5% nog zo een dikke kop hebt.
Precies een bowlingbal bovenop je ripped lijf![]()

ja vocht he... enige plek waar ik het vasthou is in die gezonde bolle wangetjes van me hahahah.
@ Robintjuh,
goed geregeld toch![]()
Als ik aan de slin ga heb ik hier dankzij een familielid ook nog een shitload aan novarapid, actrapid e.d. liggen
Zeker goed geregeld.Als ik aan de slin ga heb ik hier dankzij een familielid ook nog een shitload aan novarapid, actrapid e.d. liggen
![]()

doe je ook goed,
jammer dat ik geen maatje heb die op recept GH enz krijgt![]()
Of iemand die Para, trenbolone Ace, test p op recept krijgt voor hormone replacement therapy ofzo
Haha jaOf iemand die Para, trenbolone Ace, test p op recept krijgt voor hormone replacement therapy ofzo
![]()

jouw onderarm is hetzelfde formaat als mijn bovenarm dan...![]()

je begint me meer en meer te overtuigen.
brute foto's van je armen!
maar ik blijf je toch een super leuk en aardig ventje vinden![]()

... mijn post wijzigen 

Een begin is er iig die pic van je onderarm is wicked, heb overigens nooit getwijfeld aan je, foto's geven vaak een vertekend beeld.