Fitness Seller

Wanneer ga jij schijten? (srs)

Peiling Peiling Wanneer schijt jij?

• Totaal stemmers
    104
er is niks beters dan vlak na het opstaan een mega grote drol te draaien die je niet weggespoeld krijgt dus moet je met die pleeborstel de drol erin duwen en vervolgens ook nog de pleeborstel schoonmaken. Niks maakt mijn dag beter

er is niks beters dan vlak na het opstaan een mega grote drol te draaien die je niet weggespoeld krijgt dus moet je met die pleeborstel de drol erin duwen en vervolgens ook nog de pleeborstel schoonmaken. Niks maakt mijn dag beter

crey evrytiem, snap niet dat die sifons niet 2x groter kunnen in diameter.

Een x of 5 versprijd over de dag.

Wat zegt je psycholoog over je poepobsessie, Tet? Maak je vorderingen?

Best maak je een tapijtje van te voren van wc-papier waarop die hele turd gemakkelijk kan glijden.

neu99k.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Misschien heb je de openingspost niet goed gelezen... Ik ben een onderzoek aan het doen naar de schijtgewoontes van bodyduilders. Mijn psycholoog steunt mij volledig! :o

• Like
Waarderingen: mat
Direct na het opstaan schijten, dan drink ik me shake en direct daarna weer schijten.. ga ik naar me werk drink ik bakkie koffie en dan ga ik weer.. 3 keer dus in zeg maar anderhalf uur tijd.. en soms nog een keer als ik thuis ben savonds.. in het weekend schijt ik sochtends gewoon 1 keer.. vreemd maarja...

Als ie kopjes geeft..

Ik poep niet, wel hou ik altijd mijn pis zo lang mogelijk in. Voelt beter als je dan uiteindelijk toch naar de wc gaat.

Ik heb schijt aan het beleid van de overheid. Het is dan ook een innerlijke strijd die ik verwijt aan mijn geit en tot die tijd poep ik als een meid.

Pies aan mijn gewichtheffende broeders, ik ben hier uit.

o o ooh, wat een niveautje weer

De hele dag door, behalve tijdens mn training. Soms voordat ik naar mn werk ga, en das k*t want dan voel je die tijd tikken. Dan na de eerste kop koffie op werk.
Als ik dan 2 pauzes heb gehad is het vaak wel weer tijd om ff te knetteren, en dan vaak nog ff een keer voordat ik naar huis ga.
Dan meestal voordat ik ga trainen of als ik echt niet voor de training moet, dan doe ik het na de training.
En als afsluitertje leg ik voor het slapen gaan nog wel eens een keutel. Tenzij mn eten weer bedorven was, dan is het spetteren, heel veel spetteren.

Terug
Naar boven