Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er is niks beters dan vlak na het opstaan een mega grote drol te draaien die je niet weggespoeld krijgt dus moet je met die pleeborstel de drol erin duwen en vervolgens ook nog de pleeborstel schoonmaken. Niks maakt mijn dag beter
Wat zegt je psycholoog over je poepobsessie, Tet? Maak je vorderingen?
IeuwJe moet gewoon niet om de hete brij heendraaien mat en tatt zijn vragen beantwoorden ouwe poepchinees.

er is niks beters dan vlak na het opstaan een mega grote drol te draaien die je niet weggespoeld krijgt dus moet je met die pleeborstel de drol erin duwen en vervolgens ook nog de pleeborstel schoonmaken. Niks maakt mijn dag beter
Wat zegt je psycholoog over je poepobsessie, Tet? Maak je vorderingen?
Misschien heb je de openingspost niet goed gelezen... Ik ben een onderzoek aan het doen naar de schijtgewoontes van bodyduilders. Mijn psycholoog steunt mij volledig!Wat zegt je psycholoog over je poepobsessie, Tet? Maak je vorderingen?

vrouwen schijten niet, eikel!

Is de geur van stront een afrodisiacum voor mensen zoals jij? (srs)Ik poep niet, wel hou ik altijd mijn pis zo lang mogelijk in. Voelt beter als je dan uiteindelijk toch naar de wc gaat.
Is de geur van stront een afrodisiacum voor mensen zoals jij? (srs)