XXL Nutrition

Wanneer ga jij schijten? (srs)

Peiling Peiling Wanneer schijt jij?

• Totaal stemmers
    104
Ik poep 2 soms 3 keer op een dag.

Meestal in de ochtend en voor het trainen. Kleur is meestal bruin maar ook wel eens zwart.

Specialpaint is inspiratieloos dus ik neem het even over.

Wanneer schijt jij?

Graag serieuze antwoorden. Deze poll is een deel van een komend onderzoek genaamd "Schijten en bodybuilding".

mijn dank is groot.. tatt ik ga deze volgen miss krijg ik weer inspiratie ..schijten doe ik er zeker goed van

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 19:25 ----------

Vaak in de douche, dan bespaar je flink wat tijd en je hebt geen wc papier nodig

ja heerlijk en dan met je teentjes in het afvoer putje smeren

nsfw : www.ratemypoo.com

ik schijt overigens wanneer het me uitkomt, vaak is dat onder school of onder mijn baas zijn tijd. nooit kakken in je eigen tijd.

meestal 2 keer s'morgends na men havermout.
Goed spul die havermout :D

• Topic Starter Topic Starter
:fuu: 20 minuten op de pot zitten en drukken als een geconstipeerde bejaarde om m'n pre workoutschijt er uit te krijgen. NIETS!! :mad: Dat wordt weer schijten tussen m'n setjes door...

:fuu: 20 minuten op de pot zitten en drukken als een geconstipeerde bejaarde om m'n pre workoutschijt er uit te krijgen. NIETS!! :mad: Dat wordt weer schijten tussen m'n setjes door...
ik ben altijd aan de dunne na PWO's, hoezo lukt het nie

Na eergisteren totaal niet gescheten, na gisteren slechts 2 mini keutels er uit geperst na 25 minuten persen is het me eindelijk gelukt! :o
2 keer gaan schijten op het werk en nu toen ik thuis kwam. Het kwam tot boven het water uit en de pot was verstopt. :D Volgens mij ben ik nu volledig leeg.

[Link niet meer beschikbaar]

In de ochtend, maar niet voor mijn peukkie en bakkie. Ik schijt ongeveer een half uur (zal proberen wat foto's te plaatsen morgen). Verder schijt ik op trainingsdagen rond klok van 4 op het werk zodat ik in de gym op zeker niet moet. Ik heb die shit al eens meegemaakt, nooit meer !

ik ben altijd aan de dunne na PWO's, hoezo lukt het nie

Ik vaak ook.

Was ik een keertje aan het trainen en ik moest best wel nodig schijten maar ik wilde liever eerst even mijn training afmaken. Onder de training bij het optrekken voel ik me toch een kramp en ik met geknepen billen naar de wc toe gelopen en toen ik eenmaal zat scheet ik die hele pot onder. Zou wat zijn als ik tijdens het optrekken mijn hele broek had volgescheten.

In de ochtend, maar niet voor mijn peukkie en bakkie. Ik schijt ongeveer een half uur (zal proberen wat foto's te plaatsen morgen). Verder schijt ik op trainingsdagen rond klok van 4 op het werk zodat ik in de gym op zeker niet moet. Ik heb die shit al eens meegemaakt, nooit meer !

ratemypoo dbb editie?

v7e2ix.jpg

Terug
Naar boven