- Waardering
- 12.551
Skeptical hippo is skeptical...
Nog een foto maar dan met een lepel erbij.![]()
Heb je trek gekregen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een foto maar dan met een lepel erbij.![]()

Nog een foto maar dan met een vork erbij.![]()

Specialpaint is inspiratieloos dus ik neem het even over.
Wanneer schijt jij?
Graag serieuze antwoorden. Deze poll is een deel van een komend onderzoek genaamd "Schijten en bodybuilding".
Vaak in de douche, dan bespaar je flink wat tijd en je hebt geen wc papier nodig
ik ben altijd aan de dunne na PWO's, hoezo lukt het nie20 minuten op de pot zitten en drukken als een geconstipeerde bejaarde om m'n pre workoutschijt er uit te krijgen. NIETS!!
Dat wordt weer schijten tussen m'n setjes door...
Geen pwo voor mij. Enkel cafeïne.ik ben altijd aan de dunne na PWO's, hoezo lukt het nie
Na eergisteren totaal niet gescheten, na gisteren slechts 2 mini keutels er uit geperst na 25 minuten persen is het me eindelijk gelukt!20 minuten op de pot zitten en drukken als een geconstipeerde bejaarde om m'n pre workoutschijt er uit te krijgen. NIETS!!

Volgens mij ben ik nu volledig leeg. 20 minuten op de pot zitten en drukken als een geconstipeerde bejaarde om m'n pre workoutschijt er uit te krijgen. NIETS!!

ik ben altijd aan de dunne na PWO's, hoezo lukt het nie
In de ochtend, maar niet voor mijn peukkie en bakkie. Ik schijt ongeveer een half uur (zal proberen wat foto's te plaatsen morgen). Verder schijt ik op trainingsdagen rond klok van 4 op het werk zodat ik in de gym op zeker niet moet. Ik heb die shit al eens meegemaakt, nooit meer !