MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Dat is nog niet zeker.. Jaap Disselbak verwacht in 2219 een opkomst van de 3de golf van een nieuwe infectieziekte veroorzaakt
door genetisch gemanipuleerde muggen. Die kan een aantal jaar aanhouden met als gevolg weer een lockdown.
Ah ja boeit niet want is in Nederland.
Als Belg zijnde maakt dat mijn rekening niet.

Kijk, tegenwoordig spelen ze nog steeds Romeins senaatje, een enkele droeft**ter probeert zich zelfs te profileren met vermeend Latijnse teksten. Die oorsponkelijke senaatsleden (Senatus PopulusQue Romanus, de Q zou ook wel Quirites kunnen betekenen, maar dat terzijde), waren geen rare jongens, die zaten daar openlijk hun eigen belangen te verdedigen. Dat model hebben paupers gekopieerd en die laten we nu hun gang gaan. Ik heb lang gehoopt dat tenminste sommigen nog enige concrete competentie hadden, maar Rutte gaat er gewoon prat op dat hij niets van epidemiologie afweet en dat ook zo gaat houden. Wopke zegt zich niets meer van zijn rechtenstudie te herinneren, in plaats daarvan laat hij in de campagnefilm zien dat hij behoorlijk motorisch gestoord is en maar heel matig kan schaatsen (en hondsbrutaal is, nota bene na het schaatsschandaaltje). Het enige dat ze kunnen is eindeloos anderen ervan proberen te overtuigen dat hun ongefundeerde mening, meestal een modegril, de way to go is.

Helemaal anders.

Hoe zou het dan moeten volgens jou?
Kijk, tegenwoordig spelen ze nog steeds Romeins senaatje, een enkele droeft**ter probeert zich zelfs te profileren met vermeend Latijnse teksten. Die oorsponkelijke senaatsleden (Senatus PopulusQue Romanus, de Q zou ook wel Quirites kunnen betekenen, maar dat terzijde), waren geen rare jongens, die zaten daar openlijk hun eigen belangen te verdedigen. Dat model hebben paupers gekopieerd en die laten we nu hun gang gaan. Ik heb lang gehoopt dat tenminste sommigen nog enige concrete competentie hadden, maar Rutte gaat er gewoon prat op dat hij niets van epidemiologie afweet en dat ook zo gaat houden. Wopke zegt zich niets meer van zijn rechtenstudie te herinneren, in plaats daarvan laat hij in de campagnefilm zien dat hij behoorlijk motorisch gestoord is en maar heel matig kan schaatsen (en hondsbrutaal is, nota bene na het schaatsschandaaltje). Het enige dat ze kunnen is eindeloos anderen ervan proberen te overtuigen dat hun ongefundeerde mening, meestal een modegril, de way to go is.

Helemaal anders.

Repetitio is een typisch Romeinse stijlfiguur om een boodschap erin te rammen.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat ik ervan vind als de sportscholen ineens open gaan. Ik wil graag weer trainen, maar het lijkt mij dat het nu onze tijd nog niet is.

Aan de andere kant: als ze open gaan, kunnen er onmogelijk genoeg handhavers voor de sportscholen, feestjes en de terrassen.

Ik weet niet wat ik ervan vind als de sportscholen ineens open gaan. Ik wil graag weer trainen, maar het lijkt mij dat het nu onze tijd nog niet is.

Aan de andere kant: als ze open gaan, kunnen er onmogelijk genoeg handhavers voor de sportscholen, feestjes en de terrassen.
Dat is weer eens vrouwelijke verstandigheid! Ze kunnen natuurlijk wel alle sportscholen afgaan en boetes uitdelen.

Dat is weer eens vrouwelijke verstandigheid! Ze kunnen natuurlijk wel alle sportscholen afgaan en boetes uitdelen.
Buiten een overschatting van de capaciteit en prioriteit van BOA's en politie en een verkeerde voorstelling van zaken* is deze opmerking ook seksistisch. Voorgaande is geen kritiek, maar een mening.

*) Want, wat gaan ze doen (ja, strikt genomen is ook dit in strijd met de regels):

WAT​

Sportscholen bieden op zaterdag 27 februari buiten een coronaproof training aan. Dat kan fietsen, lopen, roeien of een andere training zijn. Het doel is om de noodzaak van de heropening van de sportscholen onder de aandacht te brengen.

Basic-Fit en Fit For Free doen niet mee aan de actie. Hoewel ook zij hopen dat de sportscholen snel weer open gaan. Wel steunen Basic-Fit en Fit For Free het initiatief van NLActief
Net of de McDonalds en BurgerKing niet mee doet aan een actie van sterrenrestaurants, maar wel hopen snel weer gasten te mogen ontvangen.

Nee dit trouwens ook niet maar wel mooie foto.
untitled (1 of 1)-8.jpg

Heb de foto's wel gemaakt
untitled (1 of 1)-6.jpg
p1 (1 of 1).jpg
untitled (1 of 1)-17.jpg

Je hoeft toch ook niet echt te handhaven, gewoon BOA langs laten lopen, fototje maken en bon opsturen plus subsidie (of hoe het ook mag heten) terugvorderen.

Terug
Naar boven