The Bulkman
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
BB'ers,
Statestieken:
Leeftijd: 21
Trainingsleeftijd 3,5 jaar in totaal
Lengte: 179
Gewicht: 86
Vetpercentage: 12/13
Binnenkort begin ik met mijn eerste winstrol kuur. 6 weken op 50 mg per dag, met nakuur nolva van 20 mg per dag voor het slapen gaan.
Ik heb me veel over winstrol ingelezen en realiseer me goed dat winstrol een zware belasting is voor je lever. Toch heb ik goede verhalen gehoord en gelezen dat een winstrol kuur een goede 1e kuur zou zijn.
Ik heb mijn voedingsschema aangepast en ben er naar mijn inziens klaar voor.
Alleen wou ik de winstrol dagelijks bij het ontbijt innemen, (50 mg)
Maar de laatste tijd hoor en lees ik ook dat je misschien beter het kan verdelen over 2 keer. 30 mg bij ontbijt en 20 mg later op de dag.
Hier zou ik graag advies over willen hebben en ben benieuwd wat jullie mij als tip kunnen geven?
Ik sta altijd rond 7 a 8 uur op en train in de middag altijd rond half 5
Statestieken:
Leeftijd: 21
Trainingsleeftijd 3,5 jaar in totaal
Lengte: 179
Gewicht: 86
Vetpercentage: 12/13
Binnenkort begin ik met mijn eerste winstrol kuur. 6 weken op 50 mg per dag, met nakuur nolva van 20 mg per dag voor het slapen gaan.
Ik heb me veel over winstrol ingelezen en realiseer me goed dat winstrol een zware belasting is voor je lever. Toch heb ik goede verhalen gehoord en gelezen dat een winstrol kuur een goede 1e kuur zou zijn.
Ik heb mijn voedingsschema aangepast en ben er naar mijn inziens klaar voor.
Alleen wou ik de winstrol dagelijks bij het ontbijt innemen, (50 mg)
Maar de laatste tijd hoor en lees ik ook dat je misschien beter het kan verdelen over 2 keer. 30 mg bij ontbijt en 20 mg later op de dag.
Hier zou ik graag advies over willen hebben en ben benieuwd wat jullie mij als tip kunnen geven?
Ik sta altijd rond 7 a 8 uur op en train in de middag altijd rond half 5