MuscleMeat

warm eten wanneer doe je dit???

jimi

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1
hallo mede bodybuilders
ik heb een vraagje.
ik neem mijn avondmaal om 18>45 en zie dat veel mensen overdag eten wat zou nou beter zijn

ik doe beide :D zowel voor lunch als voor avondeten warm

Same here, eet twee maal warm per dag...

Eens op het werk en eens thuis

• Topic Starter Topic Starter
dat heb ik ook een gedaan mar was e teveel rompslomp
wat is nu beter????of maakt het niet uit
het is wel zo dat mijn avondmaal halfuur voor het trainen eet ???

Avondmaal half uur voor trainen. Brr, dat zou ik niet kunnen, eten zou op mijn maag liggen tijdens trainen, en bij een zware squat zou het er rapper uitliggen dan ik wil...

beter of niet, het gaat om je volledige calinname over de dag, dus het maakt niet zo veel uit.

Een halfuur is veel te snel voor de training, minstens 1,5 uur voor de training eten !
Overdag om de 2 a 3 uur eten (geen grote hoeveelheden) en na het trainen een goede stevige maaltijd.

Groeten Grotehans

• Topic Starter Topic Starter
Grotehans zei:
Een halfuur is veel te snel voor de training, minstens 1,5 uur voor de training eten !
Overdag om de 2 a 3 uur eten (geen grote hoeveelheden) en na het trainen een goede stevige maaltijd.

Groeten Grotehans

oke dus dan zou ik het beste weer s'middags kunnen eten en voor het trainen wat snelle kh en eiwitten

daxie zei:
Avondmaal half uur voor trainen. Brr, dat zou ik niet kunnen, eten zou op mijn maag liggen tijdens trainen, en bij een zware squat zou het er rapper uitliggen dan ik wil...

beter of niet, het gaat om je volledige calinname over de dag, dus het maakt niet zo veel uit.

Dat doe ik ook soms. Gewoon eten en direct trainen of zelfs eten tijdens training (periode dat ik thuis train). Soms is er gewoon te weinig tijd.

zo veel mogenlijk vroeg op de dag rond 1200 als het kan

Na je werk rechtstreeks naar de sportschool....

Shakeje met dextrose/whey meenemen en verdelen pre/post-workout...
Na de workout naar huis en onmiddellijk eten.

Is hoe ik het doe, werkt perfect voor me.

boeit echt geen ene ruk wanneer je het doet.

Minimaal 1 x maar soms 3 of 4 x per dag.

Ik eet m'n rijst gewoon koud hoor:)

Ik eet elke 2 en half uur warm is er geen magnetron dan gewoon koud. Wat maakt het ook uit eten is eten.

Ontbijt is een warme maaltijd bij mij (soep van gepocheerd ei met groenten en vis) en het avondeten eveneens. Mijn laatste avondsnack is ook een warm gerecht: gemagnetroneerde koolvis met sambal.

Eet 3 van de 6 maatlijden warm.

Meestal 2 warme maaltijden per dag, vroeg in de middag en savonds.

KaLe zei:
boeit echt geen ene ruk wanneer je het doet.
Precies. Een beetje bodybuilder denkt niet in termen van warm/koud, het is hem om de macronutrienten te doen. (in grote lijnen dan;))
Temperatuur boeit geen ****, als je je troep maar binnenkrijgt!

Terug
Naar boven