XXL Nutrition

Was het allemaal waard?

Verlies je die massa echt snel wanneer je stopt met kuren? Stel je doet 3 kuurtjes en stopt daarna, in hoeverre kan je dan alles behouden?

Je verliest echt niet zomaar al je massa.

Je zult altijd wat verliezen na een kuur, zekers vocht en wat volheid, ligt er natuurlijk aan wat voor kuur je doet.

Zolang je genoeg voedingstoffen binnenkrijgt zodat je niet afvalt en hard blijft doortrainen is het gewoon minimaal.

Mensen die gekuurd hebben en hard trainden, en dan gewoon genoeg ervan hebben, en kompleet stoppen met alles en normaal gaan eten zonder trainen.
Dan ja, dan zal je lichaam gewoon weer een belans gaan vinden naar een normaal gewicht in verhouding met je lengte.

Dan nog zul je wel kunnen zien dat zo'n persoon wel getraind heeft meestal.

:popcorn:

Ik zie het probleem niet zo.
Hoe wil je zonder aas vissen vangen dan?

Grappige is als ik "lang" gebruikers (handje vol langer dan 20 jaar gebruik) in de gym spreek zeggen ze allemaal dat het, het niet waard was. Als ik dan vraag om de reden is het vooral het geld "heb gvd een hele mercedes in mijn kont zitten". Aside from that hebben ze ook bijna allemaal al AAS geralteerde klachten gehad varierend van abcessen tot een hartaanval. Natuurlijk kun je niet direct stellen dat dit het gevolg is van de AAS opzich maar het zal er zeker aan bijgedragen hebben. Allen willen stoppen na zo'n episode allen zijn vervlolgens ook weer gestart slechts een enkeling kan er vanaf blijven.

Persoonlijke mening van iemand die niet gebruikt maar er wel voor open staat is dat mits je sterk genoeg in je schoenen staat en andere dingen er niet onder leiden als in de thuis situatie, finicieel en de risico's voor de gezondheid tot het minimum beperkt zie ik er persoonlijk niet heel veel problemen in. Maak gebruik maar geen misbruik!

Ik heb nog nooit iemand zien slecht zien gaan op een winstrol/anavar kuurtjé..
Als je het enkel bij winny houd zal je daar geen neveneffecten van hebben toch?

Neven effect van winny is meestal niet aan uiterlijk te zien... Bloedwaardes
Chekken....dan weetje wat je lichaam heeft opgelope

Je verliest echt niet zomaar al je massa.

Je zult altijd wat verliezen na een kuur, zekers vocht en wat volheid, ligt er natuurlijk aan wat voor kuur je doet.

Zolang je genoeg voedingstoffen binnenkrijgt zodat je niet afvalt en hard blijft doortrainen is het gewoon minimaal.

Mensen die gekuurd hebben en hard trainden, en dan gewoon genoeg ervan hebben, en kompleet stoppen met alles en normaal gaan eten zonder trainen.
Dan ja, dan zal je lichaam gewoon weer een belans gaan vinden naar een normaal gewicht in verhouding met je lengte.

Dan nog zul je wel kunnen zien dat zo'n persoon wel getraind heeft meestal.

dit geldt echt niet voor iedereen..

Juist lang en veel gebruik maken van orals is slecht. Als je dan uit twee slechte opties wil kiezen kies dan voor de minst slechtste en ga voor de spuit.

Juist lang en veel gebruik maken van orals is slecht. Als je dan uit twee slechte opties wil kiezen kies dan voor de minst slechtste en ga voor de spuit.

Wat is veel? Ik zou 2 kuren doen met winstrol only (oral) maar tussen de kuren een jaar tussenlaten.
Met de info die momenteel weet, is dit geen onverantwoord gebruik van aas en is de kans miniem dat ik hier iets slecht aan overhoud.

Winstrol zou ikzelf nooit gebruiken om 1 reden, het is kankerverwekkend (als ik het goed heb hoor.) en daar ben ik banger voor dan voor een eventueel hartprobleem denk ik..

Wat is veel? Ik zou 2 kuren doen met winstrol only (oral) maar tussen de kuren een jaar tussenlaten.
Met de info die momenteel weet, is dit geen onverantwoord gebruik van aas en is de kans miniem dat ik hier iets slecht aan overhoud.

Waarschijnlijk houdt je daar niets aan over nee als je er iig niet teveel in 1x neemt :p. Nee alle gekheid op een stokje iedereen moet voor zichzelf beslissen wat ze willen doen mijnsinziens zijn er betere keuzes die je kunt maken dan het nemen van een kuurtje of 2 winny orals.

Zoals al eerder vermeld, roken is slecht, is het waard om te roken, idem alle andere drugs, ben een voorstander van gebruik maar dan moet je op zijn minst research doen naar ALLE chemicals en je voeding ON..
Wat zou erger zijn voor je hart denk je? Roken of AAS? Ik denk zelf dat het effect van AAS op de gezondheid soms zwaar overdreven word.

Roken is ook kankerverwekkend. Wat plastic op het vuur ook, en nog zo veel meer.
Wat dacht je van al die technologie en de straling om ons heen. Kan ook niet best zijn

Er zijn zoveel dingen om ons heen dat slecht voor ons is

Cognitieve dissonantie heren! gotto love it

Roken is ook kankerverwekkend. Wat plastic op het vuur ook, en nog zo veel meer.
Wat dacht je van al die technologie en de straling om ons heen. Kan ook niet best zijn

Ok true, niet direct aan gedacht nee. Van het roken wel, maar van de straling, uitlaatgassen etc niet.

Hier ben ik gedeeltelijk mee eens.
Wat ik me enkel afvraag rond je stelling is hoe kankerverwekkend het ene product is tegenover het andere..
Tegenwoordig is teveel chips eten ook kankerverwekkend maar roken zal bijvoorbeeld wel erger zijn :)

Terug
Naar boven