Bush gelijkstellen aan Hitler geeft niet bepaald de nuance weer die je jezelf graag impliciet toeschrijft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm we hebben nu Bush? Lijkt me al kwalijk genoeg idd.
Karl Dönitz en die is ook zeer korte tijd zijn echte opvolger geweest. Hitler heeft het zo gewild. Karl Dönitz was echter geen vernietigingsdwaas maar een admiraal en waarschijnlijk had Dönitz de genocide per direct gestopt als de kampen nog niet waren gesloten, vernietigd of verlaten.
Bush en trawanten.. alleen die doen het veel genieper... die nemen de boel in voor zogezegd goei doelen.. ook al zijn het allemaal leugens...

gelukkig hebben we nu het internet en alles verspreid zich mondiaal en snel..
informatie en kennis: de ware vijand van die rotzakken..
Een oorlogsheld was Hitler niet , in WO1 was hij maar een gewond Luitenantje en denk niet dat die industrielen hun vingers zouden laten branden aan die ex-bajesklant met zn Putsch.....
Tnx, dat wist ik niet.
Ik bedoelde dus wel de directe opvolger van Hitler indien hij de match zou overdragen. Wat heeft Bush hier nu mee te maken.![]()
Hitler werd door zijn oorlogskameraden ervaren als een rare snuiter maar in relatieve zin was het wel een oorlogsheld daar in de loopgraven. Hij gaf zich vrijwillig op om te dienen als boodschapper tussen de loopgraven, wat een belangrijke maar enorm risicovolle taak was, dit deed hij zeer gedreven en succesvol al was het wel puur geluk dat hij hierbij niet om het leven kwam, had de geschiedenis wellicht iets anders verlopen maar dat geld ook voor zijn afwijzing aan de kunstacademie, als hij daar gewoon aangenomen was had hij mogelijk een marginale kunstenaar geworden met wat eigenaardige opvattingen..
Bush gelijkstellen aan Hitler geeft niet bepaald de nuance weer die je jezelf graag impliciet toeschrijft.
Bush heeft een gastkamer ipv gaskamer, dat scheelt een hoop.
Wie hier uit leest dat ik Bush gelijk stel aan Hitler, moet even terug naar school.
Wie hier uit leest dat ik Bush gelijk stel aan Hitler, moet even terug naar school.

Karl Dönitz en die is ook zeer korte tijd zijn echte opvolger geweest. Hitler heeft het zo gewild. Karl Dönitz was echter geen vernietigingsdwaas maar een admiraal en waarschijnlijk had Dönitz de genocide per direct gestopt als de kampen nog niet waren gesloten, vernietigd of verlaten.
Zou zn afwijzing op de kunstacademie nou echt de reden zijn waarom tussen 1939-1945 70 miljoen mensen om het leven kwamen?