tghmember
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 25%
Hallo!
Ik ben even geleden begonnen met fitness, en krijg van veel mensen te horen dat ik enorm veel pak voor de tijd dat ik fitness.
Wel heb ik een paar vraagjes, al zijn er domme bij, easy on the criticism! :-)
Wat als je een oefening doet. Neem bijvoorbeeld SEATED CHEST PRESS
Je doet de eerste keer 10 x 66 zonder problemen
Tweede reeks doe je 7 x 66 en lukt het echt niet meer
Je hebt dan enkele opties:
- Je gaat naar 59 kilo en doet 10x (En wat doe je dan de derde reeks, 8x 66?)
- Je stopt bij 7 x of hoeveel je ook hebt en doet je 3rde reeks ook minder
Wat is de beste optie? Of is het geen van de 2 en moet ik iets anders doen?
Soms heb ik dagen dat ik echt waardeloos ben, dan heb ik bijvoorbeeld de 1ste dag te hard getraind en kan ben ik waardeloos op dag 3. Deze week heb ik (te) hard borst & triceps getraind, dus gisteren bij alle oefening voor rug & biceps waar mn armen of borst in voorkwam was ik redelijk waardeloos. Eersgisteren bij SHOULDER PRESS kon ik ook maar 18 per arm pakken, normaal pak ik daar 24 per arm. Kan ik hier iets tegen doen, buiten een dagje te breaken?
Kan ik deze dagen omdraaien? Voorbeeld: Borst & Triceps -> Schouders -> Benen -> Rug & Biceps -> Extra dag? Ik denk namelijk dat dit goed is voor mijn herstel. Heb gehoord dat het niet goed is voor je om de dagen om te draaien.
Waarschijnlijk een paar stomme vragen bij, maar ik vraag het liever aan professionele bodybuilders. Als iemand me wil toevoegen op skype zodat ik eventuele verdere vragen kan stellen -> Tghmember
Alvast bedankt!
Ik ben even geleden begonnen met fitness, en krijg van veel mensen te horen dat ik enorm veel pak voor de tijd dat ik fitness.
Wel heb ik een paar vraagjes, al zijn er domme bij, easy on the criticism! :-)
Wat als je een oefening doet. Neem bijvoorbeeld SEATED CHEST PRESS
Je doet de eerste keer 10 x 66 zonder problemen
Tweede reeks doe je 7 x 66 en lukt het echt niet meer
Je hebt dan enkele opties:
- Je gaat naar 59 kilo en doet 10x (En wat doe je dan de derde reeks, 8x 66?)
- Je stopt bij 7 x of hoeveel je ook hebt en doet je 3rde reeks ook minder
Wat is de beste optie? Of is het geen van de 2 en moet ik iets anders doen?
Soms heb ik dagen dat ik echt waardeloos ben, dan heb ik bijvoorbeeld de 1ste dag te hard getraind en kan ben ik waardeloos op dag 3. Deze week heb ik (te) hard borst & triceps getraind, dus gisteren bij alle oefening voor rug & biceps waar mn armen of borst in voorkwam was ik redelijk waardeloos. Eersgisteren bij SHOULDER PRESS kon ik ook maar 18 per arm pakken, normaal pak ik daar 24 per arm. Kan ik hier iets tegen doen, buiten een dagje te breaken?
Kan ik deze dagen omdraaien? Voorbeeld: Borst & Triceps -> Schouders -> Benen -> Rug & Biceps -> Extra dag? Ik denk namelijk dat dit goed is voor mijn herstel. Heb gehoord dat het niet goed is voor je om de dagen om te draaien.
Waarschijnlijk een paar stomme vragen bij, maar ik vraag het liever aan professionele bodybuilders. Als iemand me wil toevoegen op skype zodat ik eventuele verdere vragen kan stellen -> Tghmember
Alvast bedankt!