- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pff ik neem genadeloos de knapste serveerster.......en dan schrik ik wakker

nog niet...........nog niet...........

nog niet...........nog niet...........
maar die audi s8 met v10 is wel favoriet!!
![]()

Tot voor kort was het gewoon rustig kettingroken tot er gegeten werd. Nu moet ik toch maar een nieuw tijddodende activiteit toepassen.
ieder zijn meugd, nietwaar?Alles, behalve auto's kijken, zeker als het om dergelijke god's creatie verslindende misbaksels gaat.
Maar met name met m'n gezelschap converseren eigenlijk.

leuke spots!!
al had je die s4 er niet tussen hoeven zetten.. oud..

Aangezien jij totaal geen verstand van auto's hebt; shut up!![]()

denk dat het zo'n dwangmatige tik is geworden
net als met mijn been wiebelen.. worden mensen ook GEK vanWat doe je wanneer je moet wachten bij restaurants
eehh, daar kom ik eigelijk nooit.. uitgebreid naar het toilet gaan en de buurt verkennen..
als ik moet wachten in cafés.. simpel, ik begin bierviltjes, papieren placemets en andere labels te pellendenk dat het zo'n dwangmatige tik is geworden
net als met mijn been wiebelen.. worden mensen ook GEK van
Heb ik ook wel last van. Niet dat ik in een café kom, maar gewoon als ik ergens ben. Altijd proberen iets te mollen. Als een theelepeltje bijvoorbeeld, of koffielepeltje
Heb ik ook wel last van. Niet dat ik in een café kom, maar gewoon als ik ergens ben. Altijd proberen iets te mollen. Als een theelepeltje bijvoorbeeld, of koffielepeltje
![]()

Voormalig
Ben er mee gestopt