XXL Nutrition

wat doe je wanneer je moet wachten bij een restaurant?

S8:heart: en die gt3 is ook kapot sexy!

Tot voor kort was het gewoon rustig kettingroken tot er gegeten werd. Nu moet ik toch maar een nieuw tijddodende activiteit toepassen.

pff ik neem genadeloos de knapste serveerster.......en dan schrik ik wakker

Meestal mensen kijken. Vorige week was ik met mn meisje in een tent die bekend staat om de lekker serveersters, pfff, had het niet meer. Wel jammer dat ik niet al te onbeschaamd kon staren.

Alles, behalve auto's kijken, zeker als het om dergelijke god's creatie verslindende misbaksels gaat.

Maar met name met m'n gezelschap converseren eigenlijk.

chicks kijken:P

en natuurlijk de zout en pepper vaatjes opdraaien van ander tafels en dan w8 dat er iemand anders zout en pepper neemt en alles over ze eten heen valt :P

kijken of ik onder de tafel kan rukken zonder dat anderen het doorhebben

Die audi s8 is echt perfectie!

Dit steld trouwens niks voor met wat ik gezien heb tijdens mijn vakantie in Monaco. Daar kijk je je ogen echt uit! Lambo's, rolls royce's, ferrari's rijden daar rond als broodjes.

Gewoon babbelen.

Wat doe je wanneer je moet wachten bij restaurants

eehh, daar kom ik eigelijk nooit.. uitgebreid naar het toilet gaan en de buurt verkennen..
als ik moet wachten in cafés.. simpel, ik begin bierviltjes, papieren placemets en andere labels te pellen :roflol: denk dat het zo'n dwangmatige tik is geworden :o net als met mijn been wiebelen.. worden mensen ook GEK van

Wat doe je wanneer je moet wachten bij restaurants

eehh, daar kom ik eigelijk nooit.. uitgebreid naar het toilet gaan en de buurt verkennen..
als ik moet wachten in cafés.. simpel, ik begin bierviltjes, papieren placemets en andere labels te pellen :roflol: denk dat het zo'n dwangmatige tik is geworden :o net als met mijn been wiebelen.. worden mensen ook GEK van

:roflol: Heb ik ook wel last van. Niet dat ik in een café kom, maar gewoon als ik ergens ben. Altijd proberen iets te mollen. Als een theelepeltje bijvoorbeeld, of koffielepeltje:(

Terug
Naar boven