jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aan meisjes denkenen me afvragen of ik nog goed zou kunnen tongzoenen omdat het alweer een tijdje geleden is... misschien morgen toch maar eens oefenen op een sappig stuk watermeloen
![]()

aan meisjes denkenen me afvragen of ik nog goed zou kunnen tongzoenen omdat het alweer een tijdje geleden is... misschien morgen toch maar eens oefenen op een sappig stuk watermeloen
![]()

![]()

Jij bent toch niet van plan om je griepje door te geven?![]()

hoop dat ik er tegen volgend weekend vanaf ben,
want als alles goed gaat mag ik dan weer op date![]()

is dat zo vreemd dan, ik sta wel vaker met m'n gedachte stil bij je. 
Ik heb trouwens een leuke bikini in gedachte voor je 51e verjaardag.

Ik heb trouwens een leuke bikini in gedachte voor je 51e verjaardag.

Ik heb deze hele vakantie echt werkelijk geen **** uitgevoerd. Enkel alleen boeken gelezen, en dat is hetSchaam me er best wel voor....
Mja, mensen vinden je schijnbaar een stumper wanneer je rust en niet onafgebroken slaap aangaat om jezelf tijd te gunnen voor een overmatige alcohol nuttiging. Nee, ik besteed deze 2 maanden (nog 3 weken te gaan) voor het sparen van een excessieve ejaculatie over de grafsteen van een alcoholische prostituee die vluchtte voor het zelfbewustzijn, betreffende haar slechtheid....