Fitness Seller

Wat doe jij op dit moment???

I,net checken

ff op de trackers kijken of nog leuke filmpjes erop staan

Weet niet wat ik moet doen, :fuu:

Ik wou me rukken, maar het is te warm :(
1 minuut aan de adonis trekken en ik was al aan het zweten als een paard!!
Mss even terugtrekken naar de kelder? Daar is het zaaaaalig van temperatuur...

Zit met mijn laptop te wachten bij de GGD. Moest na 3 maanden terugkomen wegens onveilig vrijen. Krijg een aidstest schijt in mijn broek krijg gelukkig gelijk de uitslag...

Zweten en eieren eten...

Ik hoop niet man heb net bloed laten prikken en moet nu 30 minuten wachten..............

Als ik HIV heb ga ik mijn bijdrage leveren aan het verminderen van de overbevolking op deze aarde.

Ik hoop niet man heb net bloed laten prikken en moet nu 30 minuten wachten..............

Als ik HIV heb ga ik mijn bijdrage leveren aan het verminderen van de overbevolking op deze aarde.

:roflol:
Ik hoop echt dat de uitslag goed is.. ik zeg maar niet positief of negatief want ik weet niet wat goed is en straks wens ik je wat verkeerds toe en wordt iedereen boos :D

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Ik wou me rukken, maar het is te warm :(
1 minuut aan de adonis trekken en ik was al aan het zweten als een paard!!
Mss even terugtrekken naar de kelder? Daar is het zaaaaalig van temperatuur...

adonis WTF
, :roflol:

hersenlooswachten op de verkoeling die komt (storm) en dan zal je zien ga ik dalijk naar de sportschool gaat het stormen:mad:

ook wachten op de regen en het onweer :fuu:

Hier nog volop zon, maar volgens de buienradar verandert dat binnen de minuut.:D

pffff negatief gelukkig altijd zweten.

Als je daar weer vandaan komt denk je altijd nooit meer zonder maar als je over een tijd weer een heerlijke kale doos voor je ziet liggen dan denk je weer anders.

Terug
Naar boven