Fitness Seller

Wat doe jij op dit moment???

koken en DBB'en

NY pizza eten en the hangover kijken

Blij zijn met Karma level 6 en balen dat ik morgen weer naar school moet :(

Ah ik heb morgen juist mijn laatste herexamen, en dan heb ik nog 3 weken verlof.

Balen is wel dat ik die niet goed heb geleerd omdat ik het kotsbeu was.

straks hardlopen met tegenzin en kijken hoelaat ik morgen de trein moet pakken voor school -.-

Morgen kennis maken op een nieuwe stageplek. BAH!!

Frans en duits leren....

Steeds naar de stofzuiger kijken die naast me op de grond ligt, hij ligt er al de hele dag want ik had beloofd dat ik het zou doen. Nog een paar uurtjes en ze komt thuis, als ik het niet heb gedaan is ze niet blij niet. Dilemma:rolleyes:

straks hardlopen met tegenzin en kijken hoelaat ik morgen de trein moet pakken voor school -.-

Ben jaloers op je. Ik wou dat ik gvd kon hardlopen.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Steeds naar de stofzuiger kijken die naast me op de grond ligt, hij ligt er al de hele dag want ik had beloofd dat ik het zou doen. Nog een paar uurtjes en ze komt thuis, als ik het niet heb gedaan is ze niet blij niet. Dilemma:rolleyes:

Verman jezelf!! Dat is een vrouwen taak! :D

de beste eer die je kan behalen is klaar zetten die stofzuiger, beginnen als zij binnen komt;)

Eten, straks weer lekker reizen met het OV:cry:.

Op dit moment typ ik een antwoord in dit topic, ik verwacht over een aantal tellen op "snel reageren" te klikken

Wegmisbruikers kijken

aan het beslissen of ik een ijsje ga halen in de kelder :D

Terug
Naar boven