AndroidHealthClinic

Wat doe jij op dit moment???

Die hond op je avatar zou ik daarentegen wel eens een goede beurt willen geven, met die pijplippen van hem.:thumbup:

Zodra je voor de poort staat zul je daar waarschijnlijk heel anders over denken. Dan ziet er niet meer zo lief uit. (zodra je binnen de poort bent verandert ie wel weer terug naar een lief hondje)

:D

Zodra je voor de poort staat zul je daar waarschijnlijk heel anders over denken. Dan ziet er niet meer zo lief uit. (zodra je binnen de poort bent verandert ie wel weer terug naar een lief hondje)

:D
Dus ik kan gewoon inbreken bij jou zonder dat meneer hond z'n tandafdruk in mijn been achterlaat, gewoon een kwestie van even naar binnen lopen?

Kan jouw hond trouwens kunstjes of is het maar een saai beest?
ot: smsje sturen en daarna een retourtje dromenland.

Dus ik kan gewoon inbreken bij jou zonder dat meneer hond z'n tandafdruk in mijn been achterlaat, gewoon een kwestie van even naar binnen lopen?

Ja, als het goed is zal hij je dan niet bijten. Ze zeggen niet voor niks 'blaffende honden bijten niet' :D

Kan jouw hond trouwens kunstjes of is het maar een saai beest?

Het is maar een saai k*t beest. :(
(nee, hij kan wel wat. Maar echt veel heb ik hem niet geleerd.)

Bijna over mn nek gaan, werd opeens vet misselijk en trillerig en zwak tijdens de training en heb het moeten staken.:(

ik ga nu ff voor de family koken..

Wachten tot me eten is gezakt + hoofdpijn en dan trainen.

lam zijn.

Huiswerk maken :fuu:

scooter verkopen

op dbb kijken,muziek luisteren, zo meteen naar de garage kwark uit de koelkast halen

ontbijten, en daarna ff lekker schijten.

Kom net terug van schijten, en nu nog maar wachten tot ik uitgerust ben van me ontbijt en dan naar de gym voor benentraining. :bang::angstig:

Een tevredenheidsenquete van mijn werkgever invullen. Hmm, volgens zeggen anoniem....

Terug
Naar boven