XXL Nutrition

Wat doe jij op dit moment???

verlangen naar de zomer en bedenken wat ik moet doen

voedingsschema maken

Twijfelen of ik eerst naar de WC ga en daarna mn kwark pak of andersom...

Werken.........:rolleyes:

Kwark eten.

Masturberen.

Inlezen HGH

Pijn in me bek aan het weg denken ( ellie tegen me kaak haha )
En vieren dat we gewoon met 30punten van de medekoploper hebben gewonnen, we hadden nog niet tegen hun gespeeld :D :D

M'n ninja pak aandoen en bij de buren inbreken.

Bij aan het komen van het feestje van gisteren. CoDtje is gisteren weer voor het eerst op stap geweest na 6 jaar niet meer te zijn geweest :D

Koffie zetten en een shake voorbereiden..

Bij aan het komen van het feestje van gisteren. CoDtje is gisteren weer voor het eerst op stap geweest na 6 jaar niet meer te zijn geweest :D
CoDtje was toch niet zo lang geleden nog naar een gabber feest geweest, in het kader van nog 1 keer "die shit" te proberen.
Of ben ik in de war met een ander feestbeest.

CoDtje was toch niet zo lang geleden nog naar een gabber feest geweest, in het kader van nog 1 keer "die shit" te proberen.
Of ben ik in de war met een ander feestbeest.

Ik denk dat je in de war bent met iemand anders. Het is wel zo dat ik iets meer dan een half jaar geleden die shit nog eens wilde proberen, maar ik ben toen niet naar een feest geweest.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders. Het is wel zo dat ik iets meer dan een half jaar geleden die shit nog eens wilde proberen, maar ik ben toen niet naar een feest geweest.

Gisteren was in elk geval weer een vage avond :D
CoDtje weer achter de sletjes aan?:D

Terug
Naar boven