XXL Nutrition

Wat doe jij op dit moment???

heb m nu in choco.....eerst in vanilla damn wat gaat dat tegenstaan :P Keertje shake in de gym laten vallen :roflol: heel de kleedkamer stonk nog weken ernaar

Ik ben aan het wachten op het NO3 effect:o, gezien ik geen NOX kon uithalen heb ik een ander potje meegekregen, die hetzelfde effect zou leveren. Ik drink dat goedje net op, denk google die rotzooi eens, staat er dit:

30 Minutes After You Take NO3 Overload
Your body will begin a series of non-stop muscle contractions.
20 Minutes Later, your mind and body will connect.
25 Minutes Later, you will not be able to stop the pump.
30 Minutes Later, time will disappear. Your Muscles Will Swell. Your strength will ignite. Your body will grow.

hahaha, moet niet gekker worden met die verkooppraatjes, volgens bovenstaande verander ik binnen 30 min na inname in Ronnie Coleman himself....LIGHTTT WEIGHTTTT BABYYYYYY!!!!!!!!

Aint nutting but a peanut...

haha wat zei je? ik was het niet :roflol:
ik heb aardbei en had hiervoor die mammoth dus dacht smaakt vast hetzelfde...mooi niet dus:o

shit..rotterdam. Dan voel ik die aarbeving van die Deadlift van je zo ook :(

shit..rotterdam. Dan voel ik die aarbeving van die Deadlift van je zo ook :(

Moetje idd even voorstellen, ik ben blank, dus ik verander binnen 30min in een beestachtig ripped to the bone negert. Die negerlul had ik al, dus daar zal weinig groei meer te verwachten zijn.

zooow mn emmer dextrojuice is binnen:D maar hoe werkt dat nou precies moet ik eerst dextro juice en daarna gelijk mn whey shake? of daartussen 15minuten w8ten?:rolleyes:

volgens mij kan je beste na je training :

gelijk dextro + amino's
30 min later wheyshake met complexe carbs

oke thanks en kan je die dextro in de melk roeren of in water wat is lekkerder:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.332
Ikzelf doe altijd :

12:00:
75 Gram Volkoren Macaroni
2 hele eieren
2 extra eiwitten
100 Gram Sperziebonen

13:00:
Trainen

14:15:
20 Gram Whey Protein INSTAND
20 Gram DextroJuice
1 Gram Kaneel

14:45:
50 Gram Brinta
200 ML Halfvolle Melk
50 - 75 Gram Vlees/Vis

Laatst bewerkt:
wat een donders geil weertje

Ikzelf doe altijd :

12:00:
75 Gram Volkorenmacaroni
2 hele eieren
2 extra eiwitten
100 Gram Sperciebonen

13:00:
Trainen

14:15:
20 Gram Whey Protein INSTAND
20 Gram DextroJuice

14:45:
50 Gram Brinta
200 ML Halfvolle Melk
50 - 75 Gram Vlees/Vis
jij drinkt dus alles tegelijk op?

• #1.335
jij drinkt dus alles tegelijk op?

Joa, Ik hoor ook wel is brabbelen hier opt forum da je het apart moet doen, maar het komt toch in dezelfde maag.. Gewoon in 1 shake, neem je zo mee (40 gram poeder), ff water bij..
Tegenwoordigs doe ik er ook 1 gram kaneel bij, doet de smaak nog lekker maken ook!

maar ik moet altijd 20minuten fietsen naar de gym is het dan niet beter dat ik mn shake meeneem naar de gym?

• #1.337
jep, doe dat, of ga gewoon met de bus.. :)

Joa, Ik hoor ook wel is brabbelen hier opt forum da je het apart moet doen, maar het komt toch in dezelfde maag.. Gewoon in 1 shake, neem je zo mee (40 gram poeder), ff water bij..
Tegenwoordigs doe ik er ook 1 gram kaneel bij, doet de smaak nog lekker maken ook!
haha ja als je het zo bekijkt:D

Heb mijn computers weer opgezet voor Folding At Home :cool:
Go Team 98860........

1x 9600GT , C2D E6400 (SMP client) at 3600Mhz..
2x 9800GTX. (GPU client(s))..
1x GTX260(216) , Quad Core 6600 (SMP client) at 3600Mhz..

Meer mensen die aan F@H doen ?

maar wat is nou het verschil tussen instand whey en isolate whey iemand op het forum zei dat isolate beter is maar kan iemand mij uitleggen waarom?

Terug
Naar boven