Fitness Seller

Wat doe jij op dit moment???

bijkomen van een PR brekende training:D

Schijten, lekker met de laptop op de plee!:)

Me de t*fus vervelen op me werk... :(

In m'n onderbroek in de tuin bakken, eindelijk zon.

Eten, want ik heb geen zin om iets anders te doen.

shakeje drinken en zo naar de sportschool:cool:

naar kiesweek gaan zien met optreden van Alanae Dante, pinten aan 30 cent, 6 jenevers aan 1euro etc. Mijn al hennig klem gezopen, nu sffs eten en dan straks naar td gaan. :D

Nadenken dat deze date ook niets is, msnsoap-readers vermaak uzelf:

Conclusie, voor de zoveelste keer: vraag je een meisje mee en haar vriendin mee voor een terrasje, dat jij en een vriend betalen.. zeg je af omdat je liever je laatste centen opmaakt aan inQontrol ofzo... hmmm of ik moet hem niet snappen...

Laatst bewerkt:
Zeggen dat die wel eerlijk is en aardig blijven en dan hier verklaren dat het kansloos is, meld dat dan ook even tegen Dennis zelf :o ja toch, wel zo eerlijk als je dat doet hihi

nouja het is eerlijk EN kansloos.. en heb ik hem toch ook wel verteld dacht ik zo.. zal hem zeker nog volgende week een kans geven met dat terras.. maar ik bedoelde meer in de zin van: je heb toch wel 50,- op de bank.. of iig een 10,- voor een terras?! Of snap ik het niet??? hmm nvr mind.. ik edit die post wel... te hoog dramaqueen gehalte.

nouja het is eerlijk EN kansloos.. en heb ik hem toch ook wel verteld dacht ik zo.. zal hem zeker nog volgende week een kans geven met dat terras.. maar ik bedoelde meer in de zin van: je heb toch wel 50,- op de bank.. of iig een 10,- voor een terras?! Of snap ik het niet??? hmm nvr mind.. ik edit die post wel... te hoog dramaqueen gehalte.

Ik geef je gelijk, als je weet dat je een afspraakje heb zorg je gewoon voor cashmoney. Misschien is het nog wel het ergste dat die eerlijk is, want hij schaamt zich er niet voor, zou me rot schamen, alsof het iets normaal is :roflol:

Dramaqueen gehalte valt ook wel weer mee hoor hahah

Ik val bijna in slaap en heb absoluut geen honger meer, toch moet ik nog een bak kwark naar binnen werken. Daarom maar even muziekje opgezet en even dbb checken.

ik doe niets, maar heb zin in een 'crisby bacon' van Mac Donalds, en een 'chikken bacon onion' met grote frietjes veel mayo en veel cola nadien. :lick:

ik heb zin in M&M's:(

OT: ik kijk naar doelloze reclames:)

maar ik bedoelde meer in de zin van: je heb toch wel 50,- op de bank.. of iig een 10,- voor een terras?! Of snap ik het niet??? hmm nvr mind.. ik edit die post wel... te hoog dramaqueen gehalte.

Als je voor 10 euro met jou op het terras mag zitten, welke service bied je dan voor 50 euro's ? :D

Opwarmen want was toenet redelijk koud buiten. Was wel een fijna dag vandaag, in de namiddag optreden gaan zien, pinten aan 30cent, 6 jeveners voor 1euro (in totaal had je dan 2 volle bekers jenever :p) energy drank aan 3O cent. etc...:bierbang:

s'avonds wat bekomen, en dan nog wat zwarte vodka gedronken en dan naar td gegaan.

bakje koffie op mijn werk ;)

Blij zijn dat een film van het Internet is verwijderd.:D

Terug
Naar boven