Fitness Seller

wat drinken jullie als je op stap bent..

Bacardi Cola!!!!!!!!!!!!

Elke dag een neut wodka na het trainen, en de gains die ik maakte!

Ach, elke dag zat is ook een geregeld leven... ;)

man wat een gelul allemaal met dat image gedoe. ik heb in de 12 weken cut gewoon bijna elke keer gereden, daar maak je pas vrienden mee :cool: . ik dronk gewoon spa.
die keren dat ik niet reed heb ik een paar pilsjes gepakt, omdat ik het gewoon lekker vind. al mijn maten weten waar ik mee bezig ben en hebben daar respect voor.

gewoon eerst wat biertjes daarna ga ik meestal over op de zoete witte wijn.. heerlijk

En ik ben het ook helemaal eens met Rob g

Gewoon lekker een paar biertjes, af en toe een spaatje en een colaatje erdoorheen.
Meestal rij ik en dan drink ik zoiezo weinig bier, kan het zonder alcohol ook zeker wel naar mijn zin hebben (al is het met een paar biertjes op toch net altijd ff dat tikkie leuker :) )
Me echt helemaal klem zuipen zoals ik vroeger 3 keer per week deed zal je me niet meer zien doen, vind het zo zonde van de volgende dag (welke dag dan igg??? )
Drink alleen op zaterdagavond en feestdagen/feestjes.
Maar als ik straks weer op vakantie ga dan zit ik lekker smiddags tot smorgensvroeg aan me biertje afgewisseld met een lekker whiskeytje.
Op vakantie moet dat gewoon kunnen, lekker ff de druk van het dagelijkse leven van je afschudden en genieten van het voorbijtrekkend schoon onder het genot van een lekker koud biertje ;)
En ook dan zuip ik me echt niet helemaal klem, zorg er gewoon voor dat het "lekker " blijft.
Pffff vakantie heerlijk....ik wijk af van het onderwerp geloof ik :D
Kan volgens mij echt geen kwaad, bovendien sta ik de volgende dag na een flink avondje bier hijsen altijd behoorlijk opgepompt :thumb:
Dus leef niet te streng, ontspanning =rust=groei ;)

KaLe zei:
zeg jij nou maar niks... heb je al geslapen???

:D

haha jah kheb eindelijk geslapen

maarja wat is der nu erger? elke weekend drank? of 1 a 2 x in jaar wat drugs? bij mij was het meer even een afsluiting van een slechte periode waarin alles trainen en de rest even wat minder ging. dit weekend nog ff gek gedaan :) :D en vanaf nu ga ik weer alles perfect doen!!!

bier... tequila.. vanalles... ;)

Four roses cola is ook één van mijn favorieten.. heerlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
mwah als we t dan toch over drank hebben...havanna club met cola.maar dan wel de 5 jaar oude..dat is toch wel t ultieme genot..hier in de slijterij nog amper te krijgen..

10 bier, ga ong om de 2 weken op stap. ik wil ook eens uit me dak gaan. ( kan natuurlijk ook zonder alcohol) maar ik vind dat dat erbij mag en komop 1x in de 2 weken maar. Geniet van je leven nu je nog leeft, na die avond op stap ga je tog weer gezond eten en drinken? maar als je gaat drinken tegen je zin in? dan zou ik niet gaan drinken, en al helenmaal niet om je imago te behouden.

Echte mannen drinken bier!

rode wijn, voor een drankje zit er weinig calorietjes in en je krijgt er bijna al je lekkers mee naar binnen

Terug
Naar boven