Fitness Seller

Wat drinken jullie tijdens de training?

water

Water

veel water

Water

water

Water

Diarree. Dan pik ik er nog de voedingsstoffen uit die de eerste ronde niet door mn lichaam zijn opgenomen. Wie ben zunig

Wat saai allemaal, ik ook water.

Loop ongeveer 1 maal per training naar het toilet om of wel te poepen of wel te plassen, daarbij drink ik dan meestal ook wat uit de kraan. Een flesje meenemen is niks voor mij, vergeet dit altijd.

Ik train in mijn slaapkamer. Iedere keer dat ik rust heb tussen de setjes loop ik 4meter naar de badkamer en vul ik een glas water ghehe.

Drink makkelijk 1,5l weg. Toen het bloedheet was ging het al snel naar 3L.

water + EAS

Veel (koud) water is slecht! Een nipje om je lippen nat te houden ok.
De bloedpomp zit in je spieren tijdens het trainen en gaat er nu snel veel koud water in je maag, koelt de maag te snel af, en kan er nooit zo snel voldoende bloed gaan stromen rond de maag om de maag op te warmen.

Trainen zonder water, aan een ballon water in de maag heb niets.

Laatst bewerkt:
Water 1.5 liter. np

water.

De bloedpomp zit in je spieren tijdens het trainen en gaat er nu snel veel koud water in je maag, koelt de maag te snel af, en kan er nooit zo snel voldoende bloed gaan stromen rond de maag om de maag op te warmen.

is goed man :rolleyes:

water tijdens sporten is belangrijk

water maar dan ook echt alleen maar water.
na 3 setjes deadliften of squatten hebk al 1 litter op.
meestal 2 liter water tijdens 1 workout.

Agua. Soms Karvan Cevitam (yumyum), als ik mezelfs suikers toelaat of gewoon erg zin in heb.

Yeah right ; trainen zonder water, mij niet gezien! :roflol:

Overigens heb je wat spelfouten in je handtekening :P

Laatst bewerkt:

oh boy:roflol:

Terug
Naar boven