gallius
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
als je werkelijk H20 zou drinken zal je het toch niet lang navertellen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je werkelijk H20 zou drinken zal je het toch niet lang navertellen
en het water dat uit de fles/kraan komt en wat wij drinken is geen zuiver H20.Water (H2O) is de chemische verbinding van twee waterstofatomen en een zuurstofatoom...
en het water dat uit de fles/kraan komt en wat wij drinken is geen zuiver H20.
H20 is bvb niet elektrisch geleidend, ik zou echter niet proberen de haardroger bij in bad te gooien

en het water dat uit de fles/kraan komt en wat wij drinken is geen zuiver H20.
H20 is bvb niet elektrisch geleidend, ik zou echter niet proberen de haardroger bij in bad te gooien
Interessant. Is zuivere H2O gewoon wat er in een fles water zit zonder al die toegevoegde mineralen?
Waar kan je zuivere H2O dan vinden in vloeibare toestand?
wow wanneer maak je die dan klaar?ik drink 3,5 liter groene thee per dag op mijn werk.
daarnaast drink ik wheyshake en dextrojuice
Ik werk in de ict, heb dus een kantoor baan.
Wij hebben zo een thee automaat en de hele tijd gaan aldoor mensen thee halen en vragen ze of ik ook moet. ik heb altijd dorst dus zeg altijd ja![]()

veel water, hv melk, thee, koffie, granaatappelsap (anti oxidanten) en soms cola light.

Jij drinkt dus ongeveer 140 koppen thee als je de gemiddelde inhoud van een koffiebekertje van 25cl aanhoud.![]()
haha,dat zeggen ze in vlaanderen tegen gewoon water(niet bruisend)
haha,dat zeggen ze in vlaanderen tegen gewoon water(niet bruisend)