Fitness Seller

wat drinken jullie zoal?

Water (H2O) is de chemische verbinding van twee waterstofatomen en een zuurstofatoom...
en het water dat uit de fles/kraan komt en wat wij drinken is geen zuiver H20.
H20 is bvb niet elektrisch geleidend, ik zou echter niet proberen de haardroger bij in bad te gooien

H20 is bvb niet elektrisch geleidend, ik zou echter niet proberen de haardroger bij in bad te gooien

Je kan demiwater en pure vormen van H2O in principe gewoon drinken, maar je gaat er wel hard van aan de schijterij. Een aangezien de meeste hier hun darmen er al uit kakken van de eiwitten is dit niet echt een aanrader dus :p

water/melk/soms multivitamine

Interessant. Is zuivere H2O gewoon wat er in een fles water zit zonder al die toegevoegde mineralen?
Waar kan je zuivere H2O dan vinden in vloeibare toestand?

Interessant. Is zuivere H2O gewoon wat er in een fles water zit zonder al die toegevoegde mineralen?
Waar kan je zuivere H2O dan vinden in vloeibare toestand?

Nee, zuivere H2O kan je niet zo maar kopen, in de flessen die je in de supermarkt kan halen zitten ook een groot aantal mineralen. Echt zuivere H2O krijg je alleen als je het uitkookt (destilleerd) of door een ionenwisselaar laat stromen, beide gevallen zijn behoorlijk dure oplossingen en H2O is bovendien niet goed voor je.

ik drink 3,5 liter groene thee per dag op mijn werk.
daarnaast drink ik wheyshake en dextrojuice

Iemand bekend met 50/50?
Zit tenminste smaak aan en geen toegevoegde suikers/zoetstoffen

Verder water, thee en melk.

Ik werk in de ict, heb dus een kantoor baan.

Wij hebben zo een thee automaat en de hele tijd gaan aldoor mensen thee halen en vragen ze of ik ook moet. ik heb altijd dorst dus zeg altijd ja:)

Ik werk in de ict, heb dus een kantoor baan.

Wij hebben zo een thee automaat en de hele tijd gaan aldoor mensen thee halen en vragen ze of ik ook moet. ik heb altijd dorst dus zeg altijd ja:)

Jij drinkt dus ongeveer 140 koppen thee als je de gemiddelde inhoud van een koffiebekertje van 25cl aanhoud. :rolleyes:

4.5 Liter water op een trainingsdag, 3.5/4 liter water op rustdagen en een klein beetje melk in de ochtend voor bij de brinta.

Cola light is inderdaad voor dames op de markt gebracht. Coca cola wilde de doelgroep "mannen die op hun gezondheid letten" aanspreken met Coca Cola zero omdat light vrouwelijk is en mannen dat gay vinden. :yarly: ;)

Water, melk, chocomel, thee :)

cecemel.

Terug
Naar boven