AndroidHealthClinic

Shocking News Wat een Baas!!! Gast met knupper vs paar "gang members"

dat geluid ook :)
beetje knullig om dan je knuppel te laten vallen

hij mept die kerel zo hard met de knuppel dat ie uit z'n handen valt. dat word sws blauwe plek!

yeesssssss yesssssss

Vreemd eigenlijk dat er geen enkele zijn arm in twee breekt.

Vreemd eigenlijk dat er geen enkele zijn arm in twee breekt.

vreemd eigenlijk dat er geen enkele van de "gangmembers" gewoon naar die openstaande nog rijdende auto liep.

ben ook eens door een bat in mijn zij geraakt, hield er enkel een langvormige blauwe plek aan over, en op het moment voelde ik niks van de adrenaline. Niet overschatten.

achja als jij het beter kan zie ik het graag :) ( wel filmpiej maken dus ;) )
Ik zeg toch niet dat ik het kan, vind het gewoon vreemd? Wel al eens een slag gekregen van zo een bat? Zo stevig is je onderarm niet hoor...
vreemd eigenlijk dat er geen enkele van de "gangmembers" gewoon naar die openstaande nog rijdende auto liep.

ben ook eens door een bat in mijn zij geraakt, hield er enkel een langvormige blauwe plek aan over, en op het moment voelde ik niks van de adrenaline. Niet overschatten.

True, had ik nog niet aan gedacht zelf.

En ja, daar weet ik van.

die gang hoeft nooit meer buiten te komen.
biggest fail ever. love it brah :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 16:40 ----------

achja als jij het beter kan zie ik het graag :) ( wel filmpiej maken dus ;) )
idd praatjes vullen geen gaatjes :rolleyes: ben benieuwd

tijdens honkbal zeker

Pff close call. Domme actie ook. 1 seconde later bij zijn auto en ze hadden hem dood geschopt. Daarnaast weet je in de USA ook nooit of iemand een gun draagt. Wel cool actie though.

Had wel droog geweest als een van de gang members er met de auto vandoor was :) Hadden we volgens mij een net iets andere afloop gezien :p

Must see [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven