originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk wel meer dan een blauwe plekhij mept die kerel zo hard met de knuppel dat ie uit z'n handen valt. dat word sws blauwe plek!

achja als jij het beter kan zie ik het graagVreemd eigenlijk dat er geen enkele zijn arm in twee breekt.
( wel filmpiej maken dus
)Vreemd eigenlijk dat er geen enkele zijn arm in twee breekt.
Ik zeg toch niet dat ik het kan, vind het gewoon vreemd? Wel al eens een slag gekregen van zo een bat? Zo stevig is je onderarm niet hoor...achja als jij het beter kan zie ik het graag( wel filmpiej maken dus
)
vreemd eigenlijk dat er geen enkele van de "gangmembers" gewoon naar die openstaande nog rijdende auto liep.
ben ook eens door een bat in mijn zij geraakt, hield er enkel een langvormige blauwe plek aan over, en op het moment voelde ik niks van de adrenaline. Niet overschatten.

idd praatjes vullen geen gaatjesachja als jij het beter kan zie ik het graag( wel filmpiej maken dus
)
ben benieuwdvreemd eigenlijk dat er geen enkele van de "gangmembers" gewoon naar die openstaande nog rijdende auto liep.
ben ook eens door een bat in mijn zij geraakt, hield er enkel een langvormige blauwe plek aan over, en op het moment voelde ik niks van de adrenaline. Niet overschatten.
vet, ik dacht echt dat die dikke kerel voordeel zou hebben maar ineens