XXL Nutrition

wat een gek

wat eenlijpo die gast, hoe is het nu?

Er zijn heus wel bodybuilders die veel maar dan ook veel gekkere dingen doen dan tijdens het w-e een gram coke doorjagen, veel drinken en kuren tesamen. 90 mg dianabol? Vrij hoge dosering maar als het het enige is dat hij neemt van AAS komt dat op 630 mg per week. Wat is hier zo spectaculair aan?

Wat je hem eventueel kan aanraden: Als hij dan toch wil kuren en zuipen in het w-e tegelijkertijd is de d-bol vervangen door een injectabele vorm. Zo ontziet hij zijn lever toch al in aanzienlijke mate.

Ik vind 60mg dbol niet echt spectaculair hoor.....maar als die gozer vd rest alles k*t doet zal ie er niet veel aan hebben dus ach.....wat is wijsheid vandaag de dag?

ken wel meer van die gasten ... maarja vinden veel hier mij al debiel.. als ik sommige verhalen moest vertellen denk ik dat ze zo sterk zijn dat veel er vraag tekens bij zou zetten... maarja toch heb je ze wel...

eddycaminos zei:
ken wel meer van die gasten ... maarja vinden veel hier mij al debiel.. als ik sommige verhalen moest vertellen denk ik dat ze zo sterk zijn dat veel er vraag tekens bij zou zetten... maarja toch heb je ze wel...

zet maar neer :)

zet maar neer
Ik heb ooit eens gelezen in de MuscleMag dat er een bodybuilder 10cc prop bij ontwaken nam en 10cc prop bij het gaan slapen. 2 gram prop a day keeps the doc away :)

wat een zever!!!!! dit is gewoon om mensen aandacht te geven!!!!! hahahahahahhahha waar haal je deze gedachten vandaan man!?:rolleyes: :D :D

Quote van vatoslocos10: dit is gewoon om mensen aandacht te geven!!!!

Allereerst bedoel je vast "vragen" en niet "geven" vermoed ik :rolleyes:

Mij verbaasd niets meer in deze sport. Het wordt alsmaar extremer. 2 gram prop per dag is enorm, dat niet achterwege gelaten maar ik ben er van overtuigd dat er nog gekkere waaghalzen zullen zijn...

En ik weet gerust wat ik gelezen heb, indien iemand dit kan bevestigen, het gaat om een MuscleMag van een jaar of 5 terug

KaLe zei:

- ken een jongen die zetten 40 iu insuline... in 1x ... kreeeg het wel bijgegeten maarja was na een week bijzonder zwak geworden... was trouwens op advies van oud wedstrijd bb'er..

- ken zeker 6 jongens die gewoon het helejaar doorgaan ... en omdat ze niet meer groeien na een tijd schrikken zei dan ook niet om gewoon 150mg d-bol p.d naar binnen te gooien...

- mensen die meer al 10 weken lang aan verschillende orals tegelijk bezig zijn..

- die absoluut niet weten wat voor gear ze aan het gebruiken zijn... of ook maar nog te zwijgen over het aantal mg...

- mensen die boven de 1.75 en onder de 70kg... en bijna dezelfde kuur nemen als mij :D ... en vervolgens niets bijgekomen omdat ze gewoon nix eten...

- of lekker iedere week meerdere keren gaan zuipen snuiven en roken als een debiel midden in kuur.... maarja dat moet kunnen want ze hebben het andere ook zien doen en die gingen ook goed...

zullen we het er maar op houden... dat ik veel debielen ken ..:D

grt eddy

eddycaminos zei:
- ken een jongen die zetten 40 iu insuline... in 1x ... kreeeg het wel bijgegeten maarja was na een week bijzonder zwak geworden... was trouwens op advies van oud wedstrijd bb'er..
- ken zeker 6 jongens die gewoon het helejaar doorgaan ... en omdat ze niet meer groeien na een tijd schrikken zei dan ook niet om gewoon 150mg d-bol p.d naar binnen te gooien...
- mensen die meer al 10 weken lang aan verschillende orals tegelijk bezig zijn..
- die absoluut niet weten wat voor gear ze aan het gebruiken zijn... of ook maar nog te zwijgen over het aantal mg...
- mensen die boven de 1.75 en onder de 70kg... en bijna dezelfde kuur nemen als mij :D ... en vervolgens niets bijgekomen omdat ze gewoon nix eten...
- of lekker iedere week meerdere keren gaan zuipen snuiven en roken als een debiel midden in kuur.... maarja dat moet kunnen want ze hebben het andere ook zien doen en die gingen ook goed...
grt eddy

sick ja...

ik heb het wel eens gepost denk ik. Maar een oud klasgenoot van mij, begon voordat hij uberhaupt trainde al met d-boll (en dan flink ook). Hij kreeg het advies om goed te eten, dus trapte hij 2 broodjes kroket per dag naar binnen naast het al zo weinige eten wat hij at per dag. 2 weken bezig met de d-boll ging hij eindelijk trainen. Dat heeft hij 3 weken volgehouden (wel kuur afgemaakt van 8 weken) en toen vond hij het niet leuk meer. Wel leuk, want je zag em wel vol vocht lopen en maar denken dat ie groeide :D

eddycaminos zei:
grt eddy
Zulke mensen wil ik ook kennen.

pffff.
en dat dat soort mensen nog gewoon vrolijk rondlopen.

Ik ken ook zo iemand die begon ineens terwijl ie al een jaar niet gedronken en drus had gepakt in zn nakuur ineens zwaar te drinken. Hij snoof ook ineens drie keer per week en is toen gestopt met trainen hij viel 8 of 9 kilos af in 2 weken maar zn fysiek bleef bruut. Sommige mensen hebben gewoon geluk !
Uiteindelijk zal deze vent een verliezer zijn denk ik.

:rolleyes: Ik ken ook zo iemand die begon ineens terwijl ie al een jaar niet gedronken en drus had gepakt in zn nakuur ineens zwaar te drinken. Hij snoof ook ineens drie keer per week en is toen gestopt met trainen hij viel 8 of 9 kilos af in 2 weken maar zn fysiek bleef bruut. Sommige mensen hebben gewoon geluk !
Uiteindelijk zal deze vent een verliezer zijn denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
ff update :)

sinds 5 dagen zit hij weer op 90mg.. hij heeft ook weer last van steken bij zn hart af en toe, maar tegenwoordig ligt zn top bankdrukken op 5x110kg bij een gewicht van 86kg.
Hij is echter niet geheel tevreden met het resultaat. Na deze keer rust hij 8 weken en dan wil hij een nog zwaardere kuur nemen (hij had het over HGH en IGF)

ik ken ook van die kerels die zomaar wat kuren en toch een mooie fysiek opbouwen, ze kennen niets van de middelen, laat staan voeding en toch zien ze er zelfs voor ons beestig uit.
tjah als je al aan de gh gaat als je 110 duwt vraag ik me af waar het gaat eindigen.

hij eindigt met een overdosis slin bro daar ben ik vast van overtuigt wat een maf zeg met 1 woord gewoon IDIOOT!

zoon mensen geven ons gewoon een slechte naam als ik heel dit verhaal serieus kan nemen dan mag ik lijen dat ze hem ergens in een steegje vinden!!! dikke sjaak ermee

;) Vind dat ie goed bezig is hoor.Ik zou alleen iets hogere doseringen nemen en langer doorgaan.

Nog een voorbeeld:Joh bij ons beweren er ook een paar dat je op oxy only meer spiermassa aanmaakt dan met d-boll only.Ik ben er niet eens op ingegaan.

Terug
Naar boven