S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eddycaminos zei:ken wel meer van die gasten ... maarja vinden veel hier mij al debiel.. als ik sommige verhalen moest vertellen denk ik dat ze zo sterk zijn dat veel er vraag tekens bij zou zetten... maarja toch heb je ze wel...

KaLe zei:
... en vervolgens niets bijgekomen omdat ze gewoon nix eten...
eddycaminos zei:- ken een jongen die zetten 40 iu insuline... in 1x ... kreeeg het wel bijgegeten maarja was na een week bijzonder zwak geworden... was trouwens op advies van oud wedstrijd bb'er..
- ken zeker 6 jongens die gewoon het helejaar doorgaan ... en omdat ze niet meer groeien na een tijd schrikken zei dan ook niet om gewoon 150mg d-bol p.d naar binnen te gooien...
- mensen die meer al 10 weken lang aan verschillende orals tegelijk bezig zijn..
- die absoluut niet weten wat voor gear ze aan het gebruiken zijn... of ook maar nog te zwijgen over het aantal mg...
- mensen die boven de 1.75 en onder de 70kg... en bijna dezelfde kuur nemen als mij... en vervolgens niets bijgekomen omdat ze gewoon nix eten...
- of lekker iedere week meerdere keren gaan zuipen snuiven en roken als een debiel midden in kuur.... maarja dat moet kunnen want ze hebben het andere ook zien doen en die gingen ook goed...
zullen we het er maar op houden... dat ik veel debielen ken ..![]()
grt eddy

Zulke mensen wil ik ook kennen.eddycaminos zei:- ken een jongen die zetten 40 iu insuline... in 1x ... kreeeg het wel bijgegeten maarja was na een week bijzonder zwak geworden... was trouwens op advies van oud wedstrijd bb'er..
- ken zeker 6 jongens die gewoon het helejaar doorgaan ... en omdat ze niet meer groeien na een tijd schrikken zei dan ook niet om gewoon 150mg d-bol p.d naar binnen te gooien...
- mensen die meer al 10 weken lang aan verschillende orals tegelijk bezig zijn..
- die absoluut niet weten wat voor gear ze aan het gebruiken zijn... of ook maar nog te zwijgen over het aantal mg...
- mensen die boven de 1.75 en onder de 70kg... en bijna dezelfde kuur nemen als mij... en vervolgens niets bijgekomen omdat ze gewoon nix eten...
- of lekker iedere week meerdere keren gaan zuipen snuiven en roken als een debiel midden in kuur.... maarja dat moet kunnen want ze hebben het andere ook zien doen en die gingen ook goed...
zullen we het er maar op houden... dat ik veel debielen ken ..![]()
grt eddy
Ik ken ook zo iemand die begon ineens terwijl ie al een jaar niet gedronken en drus had gepakt in zn nakuur ineens zwaar te drinken. Hij snoof ook ineens drie keer per week en is toen gestopt met trainen hij viel 8 of 9 kilos af in 2 weken maar zn fysiek bleef bruut. Sommige mensen hebben gewoon geluk !