AndroidHealthClinic

wat een gek

• Topic Starter Topic Starter
12 november had hij I love techno.. is dus FLINK van de kaart gegaan (inclusief afterparty en alles..). daarna is hij een poos ziek geweest en gisteren zag ik hem weer in de gym verschijnen.. (en alle massa verloren natuurlijk)

en zo,n verhaal had ik uiteindelijk wel verwacht. :D

Ken er wel meer die zodra ze op sap staan gelijk op stap gaan...en dan eeuwig klagen over de magere gains...

ken ook wel gast die wel eens een oxy only kuurtje doet.
en dan in t weekend gezellig bier zuipt en een lekkere lijn erbij legt.
ach.. tis mijn lichaam niet.

flex170578 zei:
Er zijn heus wel bodybuilders die veel maar dan ook veel gekkere dingen doen dan tijdens het w-e een gram coke doorjagen, veel drinken en kuren tesamen. 90 mg dianabol? Vrij hoge dosering maar als het het enige is dat hij neemt van AAS komt dat op 630 mg per week. Wat is hier zo spectaculair aan?

Dat alle 630mg as via zijn lever gaat en dat dat nogal belastend is. ;)

Suat zei:
Dat alle 630mg as via zijn lever gaat en dat dat nogal belastend is. ;)

Alhoewel er niet rakelings over nevenwerkingen mag gegaan worden van AAS denk ik dat de lever van AAS niet zo een grote klap krijgt. De combinatie met alcohol is echter een ander verhaal... Maar dan zal alcohol toch meer de boosdoener zijn hier. Dat op langere termijn dan wel... Mijn leverwaarden zijn na een d-bol kuur telkens ongewijzigd gebleven zelfs na een periode van 60 mg per dag gedurende een week of 8... En ik zakte toen ook geregeld door s week-ends... (niet goed maar ik kon het toen niet laten) De grootste gevaren van AAS zijn (op langere termijn): dichtslibben van hart-en bloedvaten waardoor meer als één krachtsporter het loodje heeft gelegd door hartaanval, onvruchtbaarheid en coïtusuele problemen (lusteloos, geen zin). Van leverproblemen hoor je zelden iets bij een krachtsporter, wel bij een alcoholicus... wat in dit geval passender is...

Dat is niet waar, ik heb laatst op een ander forum allerlei referenties van onderzoeken over kanker en AAS gepost en er is een sterk verband tussen leverkanker en AAS (er staat nu zelfs een stuk daarover op Ergogenics).

Ongewijzigde bloedwaardes wil niet zeggen dat je geen grotere kans op leverkanker hebt. Desalniettemin wil ik je niet ongerust maken. Tevens laat het ook niet goed zien wat nu precies de toestand is van de lever op cellulair niveau.

Glenn GX zei:
Dat is niet waar, ik heb laatst op een ander forum allerlei referenties van onderzoeken over kanker en AAS gepost en er is een sterk verband tussen leverkanker en AAS (er staat nu zelfs een stuk daarover op Ergogenics).

Ongewijzigde bloedwaardes wil niet zeggen dat je geen grotere kans op leverkanker hebt. Desalniettemin wil ik je niet ongerust maken. Tevens laat het ook niet goed zien wat nu precies de toestand is van de lever op cellulair niveau.

Dat kan best zijn... maar hoeveel percent spreekt men hier dan van alle AAS-gebruikers die aan leverkanker sterven? Ik heb nog nooit gehoord dat een bodybuilder gestorven is aan leverkanker (wat niet zou weerleggen wat je zegt want goed voor je lever is het zeker niet!) Wat je wel vaak hoort is dat een bodybuilder het loodje legt door hartaanval of (hoor je weinig aangezien het volledig taboe is maar ik ken vele gevallen) er een AAS gebruiker problemen heeft op seksueelvlak.

Ben ik het wel mee eens.......Er zijn meer grote kerels die zich klemvreten in de dianabol en nog rondlopen dan dat er aantoonbaar kapot zijn gegaan van dianabol.
En het gemiddelde forumlid hier wil best een paar jaar extra leven inruilen om er als een griekse god bij te lopen toch?

Ze lopen erbij als kingkong, en hun ballen zijn waarschijnlijk formaatje duyvis borrelnootjes maar wat heb je er aan om als een magere jan hein rond te lopen met de hele dag een vette stijve die toch geen meid wil???? :D

spreek je uit ervaring? :D

jaja. volgend jaar word t weer stevig kuren ;)

Terug
Naar boven