MuscleMeat

Wat eet je nu?

Net nog 200gr kip, 200gr wok groentjes

tosti

Niks

ga nu 200 gram macaroni klaar maken

Ace, ik krijg die koekjes van jou voor geen meter goed.
Prototype 1 was staalhard en prototype 2 was net rubber.

Ace, ik krijg die koekjes van jou voor geen meter goed.
Prototype 1 was staalhard en prototype 2 was net rubber.

Hmm.. :scratch:
Ik heb ze deze week gemaakt van 100 gram muesli, 6 eieren, 50 gram Brinta en 30 gram pindakaas. Was wederom een groot succes, smaakte heerlijk. :)

Hmm.. :scratch:
Ik heb ze deze week gemaakt van 100 gram muesli, 6 eieren, 50 gram Brinta en 30 gram pindakaas. Was wederom een groot succes, smaakte heerlijk. :)

Ik heb die kip marinade met wok groentjes van je gemaakt, was heerlijk :thumbs:. Ook gebruikte je selderzaad (wat ook vocht afdrijvend werkt, wat wel leuk zou zijn), maar waar vind je dat? In de groothandel vind je echt alles behalve selderzaad ... Wel selderijzout, maar daar zit maar 10% selderijzaad in :(.

OT: Eigen gemaakt mojo verde met 350gram inktvis, hmmmmmmmm, smullen maar!

Laatst bewerkt:
Zo lekker bulken bij de wok!

Biefstuk en gamba's!!!!

Ook gebruikte je selderzaad (wat ook vocht afdrijvend werkt, wat wel leuk zou zijn), maar waar vind je dat? In de groothandel vind je echt alles behalve selderzaad ... Wel selderijzout, maar daar zit maar 10% selderijzaad in :(.

Mijn kruiden haal ik bij een toko of natuurwinkel. Verders kun je het zonder selderzaad ook wel lekker maken hoor. :D
Dat het vochtafdrijvend werkte wist ik niet eens, denk ook dat het in de hoeveelheden die je doorgaans gebruikt voor maaltijden te verwaarlozen is. Het is makkelijker is om aan een selderijstengel te knagen. :p

Mijn kruiden haal ik bij een toko of natuurwinkel. Verders kun je het zonder selderzaad ook wel lekker maken hoor. :D
Dat het vochtafdrijvend werkte wist ik niet eens, denk ook dat het in de hoeveelheden die je doorgaans gebruikt voor maaltijden te verwaarlozen is. Het is makkelijker is om aan een selderijstengel te knagen. :p

Ok, thanks brah :D

45 gram Unleash + 40 gram whey + water. :) en zo trainen. :D

Wraps met chili en tomaten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien ahd je het niet door maar er is al van gegeten.
Ik zou terug gaan en zeggen dat je het op foto hebt

Wazzup haha. :D

100 gr macaroni + 100 gr kip + sambal, 500 gr kwark en 50 gr cashewnoten. :)

300gr panga met mojo verde, hmmm wat begin ik toch te houden van low carb dagen!

lol wazzup doe jij 2 weken cut 2 weken bulk?

Terug
Naar boven