MuscleMeat

Wat eet je nu?

Kroketten met kip...

Goedzo, admire mijn maaltijd maar. :eyebrow:

Macaroni:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jemig de pemig, ik dacht nog ''nou, heb ik eindelijk eens een maaltijd waarmee ik het volume van Wazzup zijn maaltijd dwarf..'' :(

Een biefstukje van 250 gram, lekker kort gebakken dus flink bloederig en rood van binnen. :meal:
Dat samen met zilvervliesrijst, en gekruide sperzieboontjes overgoten met een eetlepel olijfolie. Best een machtig diner voor in de cut, maar ik ben vandaag laat wakker geworden waardoor mijn dag dusdanig korter is dat ik een maaltijd minder heb. Om toch aan de benodigde kcals te komen moeten de maaltijden dus wat groter (geen probleem voor een bodemloze put als ik:D).

[afbeelding niet meer beschikbaar]

mirin' alleen vork en mes verkeerd om..

umad?

Kook jij je sperziebonen Ace?

Echt zo vies vind ik dat. Dacht daarom ook dat ik ze niet lustte. Maar gewokt is het nu bijna m'n favoriete groente geworden :D

Man zelfs mijn maaltijd had de jouwe nog gedwarfd, alleen lag nu pas de helft op m'n bord. :p

Laatst bewerkt:
Niks

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Nog steeds niks

Kook jij je sperziebonen Ace?

Echt zo vies vind ik dat. Dacht daarom ook dat ik ze niet lustte. Maar gewokt is het nu bijna m'n favoriete groente geworden :D

Man zelfs mijn maaltijd had de jouwe nog gedwarfd, alleen lag nu pas de helft op m'n bord. :p

Ik had wel een tweede ronde voor de sperziebonen omdat niet alles op mijn bord paste. Maar inderdaad, die kook ik.. prima te doen. :D

@Gast 166060 heb mijn bestek ook altijd zo maar ik ben dan wel rechtshandig.

@wazzup fuuu krijg daar dikke honger van:(

Ik ga zo aan een bakje kwark beginnen.
@ Ace, zo groot is die portie toch ook niet.
Licht gebakken steak, mmmm heerlijk :D
(heb ik deze week ook 3x gehad).

Naja was zo'n 700 kcals. :p Toch niet slecht in de cut.

Licht gebakken steak, mmmm heerlijk :D
(heb ik deze week ook 3x gehad).

Ja maak me gek. Lekker het bloed eruit zuigen dat het over je kin naar beneden loopt hmmmmmmmm damn.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Het aller lekkerst is als hij nog een beetje leeft!

lol :)

Gemalen steak opbakken en mengen onder bruin/zilvervliesrijst + goed kruiden is ook lekker ;) Alleen is daar geen bloed meer te bespeuren natuurlijk.
Maar een lekkere rundssteak of paardensteak eet ik ook lichtgebakken.

Een biefstukje van 250 gram, lekker kort gebakken dus flink bloederig en rood van binnen. :meal:
Dat samen met zilvervliesrijst, en gekruide sperzieboontjes overgoten met een eetlepel olijfolie. Best een machtig diner voor in de cut, maar ik ben vandaag laat wakker geworden waardoor mijn dag dusdanig korter is dat ik een maaltijd minder heb. Om toch aan de benodigde kcals te komen moeten de maaltijden dus wat groter (geen probleem voor een bodemloze put als ik:D).

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Oeeee mag ik een hapje mee-eten? Recept?

Goulashsoep + Homemade tonijnsalade (2 eieren, 150g tonijn, komkommer, peper, tomaat)

blikje tonijn + kwark.

mirin'?

Terug
Naar boven