Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mirin = admiring
Een biefstukje van 250 gram, lekker kort gebakken dus flink bloederig en rood van binnen.
Dat samen met zilvervliesrijst, en gekruide sperzieboontjes overgoten met een eetlepel olijfolie. Best een machtig diner voor in de cut, maar ik ben vandaag laat wakker geworden waardoor mijn dag dusdanig korter is dat ik een maaltijd minder heb. Om toch aan de benodigde kcals te komen moeten de maaltijden dus wat groter (geen probleem voor een bodemloze put als ik).
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kook jij je sperziebonen Ace?
Echt zo vies vind ik dat. Dacht daarom ook dat ik ze niet lustte. Maar gewokt is het nu bijna m'n favoriete groente geworden
Man zelfs mijn maaltijd had de jouwe nog gedwarfd, alleen lag nu pas de helft op m'n bord.![]()

Toch niet slecht in de cut.Licht gebakken steak, mmmm heerlijk
(heb ik deze week ook 3x gehad).
[/COLOR]Het aller lekkerst is als hij nog een beetje leeft!
Oeeee mag ik een hapje mee-eten? Recept?Een biefstukje van 250 gram, lekker kort gebakken dus flink bloederig en rood van binnen.
Dat samen met zilvervliesrijst, en gekruide sperzieboontjes overgoten met een eetlepel olijfolie. Best een machtig diner voor in de cut, maar ik ben vandaag laat wakker geworden waardoor mijn dag dusdanig korter is dat ik een maaltijd minder heb. Om toch aan de benodigde kcals te komen moeten de maaltijden dus wat groter (geen probleem voor een bodemloze put als ik).
[afbeelding niet meer beschikbaar]