MuscleMeat

Wat eet je nu?

grijze fluff... appetijtelijk ..........

Komt door de kwaliteit van de pic. Het was gewoon donker bruin en super lekker EN enorm vullend. Echt een blok die op je maag valt, ik had meer dan een kwartier nodig om dat potje op de eten. Ik maak hem om de dag ook met vanille. Lijkt gewoon mousse wat je eet. Die guar gum is echt een super middel. 1-2gr en je maakt er alles (shakes, sauzen, beslag) dik mee.

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Vorige x een gram (3gr ipv de 1-2gr guar gom) teveel in mn shake gedaan en de blender begon te flippen. Het werd beton en de schroeven konden niet meer draaien :D.

Komt door de kwaliteit van de pic. Het was gewoon donker bruin en super lekker EN enorm vullend. Echt een blok die op je maag valt, ik had meer dan een kwartier nodig om dat potje op de eten. Ik maak hem om de dag ook met vanille. Lijkt gewoon mousse wat je eet. Die guar gum is echt een super middel. 1-2gr en je maakt er alles (shakes, sauzen, beslag) dik mee.

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Vorige x een gram (3gr ipv de 1-2gr guar gom) teveel in mn shake gedaan en de blender begon te flippen. Het werd beton en de schroeven konden niet meer draaien :D.

Waar heb je die guar gom vandaan. Ik doe wel eens "psyllium husks" door mijn yoghurt, maar dat heeft best wel een poosje nodig om in te dikken.

Momenteel bezig aan havermout pannekoek bestaande uit:
80 gr oats, 250 ml cocovite, 2 eieren, 10 gr cacao en 10 ml olijfolie.

Als groente een mix van broccoli en spruiten (veel!).

paar boterhammen
2 bananen
500ml melk

Horeca totaal (is er zowel in België, als in Nederland). Heb het geluk dat er één 10min van mn huis is. Abnormaal wat ze daar allemaal hebben. Was iets van €7.5-€10 voor 750gr. Maar je doet er dus zeer lang mee, want je hebt er bijna niets van nodig. Werking is direct als het in contact komt met vloeistof (en hoe meer je roert/blend, hoe dikker het wordt).

Laatst bewerkt:
deze middag

pasta met gehakt, mozzarella, tomatensaus, paprika.
tas sojachocomelk en 6 biergisttabletten

nu voor workout halve banaan, hand vol noten en nalu.

100 gram rijst met chicken tonight hawai en 500ml melk met 30gr whey

nu makreelfilets in tomatensaus met rozijnenbrood

free, post anders een log met je voedingsschema erin, volgens mij zijn 600 van al je 776 posts van ''wat eet je nu?'' xd

300gram sperziebonen
300gram aardappelen
200gram duitse biefstuk

geen pics :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fijne bulgur met uien tomaat etc!

choco-mousse = 40gr micellar choco caseïne + 2-3gr guar gom + 250ml water

28rdwqw.jpg

Vanille deze x. :)

ojqyd0.jpg

Nog lekkerder!!!

Laatst bewerkt: