XXL Nutrition

Wat eet je nu?

:roflol:, jij met je aardbeien. Wat is jou vp eigenlijk?

sterk sterk starter20 die aardbeien moet je op je brood doen met suiker man

:roflol:, jij met je aardbeien. Wat is jou vp eigenlijk?

euh, momenteel schat ik rond de 13-14%... taille zit op 85cm in de morgen, zat op 90-91cm 3/4 maanden terug. abs zijn een beetje zichtbaar, komen niet hard door ofzo. vind het prima zo, na de vakantie weer bulken ;)

sterk sterk starter20 die aardbeien moet je op je brood doen met suiker man

neh, vind ik zonde man... verpest de smaak van de aardbeien zo erg

Oh oke had hoger verwacht strong vp is strong brah.

Pizza en cola, **** de haters.

Snicker

zometeen kalkoen + pasta schotel

Provencaalse kip uit de oven met (oven)frietjes en een wortelsalade met rozijntjes en sesam.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij met je frietjes altijd!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nom nom nom anti hangover breakfast, bakje sla + aardbeien + walnoten + rozijnen, whey met wataaaahh, stokbroodjes kuidenboter und 2 lepels lijnzaadolie. that should wake me up... nomnomnomnomnom

s5fziq.jpg

Nomnom.. :lick: Lekkere aardbeien... kun je die zo goedkoop krijgen of boeit het je niet dat die dingen zo duur zijn? Hier kosten ze iets van 3,50 per bakje.:mad:

Starter heeft een eigen kwekerij ;)

starter big pimping styleeee he don't care about the $$$$$$

Nomnom.. :lick: Lekkere aardbeien... kun je die zo goedkoop krijgen of boeit het je niet dat die dingen zo duur zijn? Hier kosten ze iets van 3,50 per bakje.:mad:

3,59 dacht ik inderdaad ja... sucked wel ja... maar fruit is nou eenmaal duur. die walnoten waren nog duurder... 200gram voor 4 euro :roflol:

healthy food is a b*ch (denk; lean meat, vis, noten, fruit, groente in de winter)

Laatst bewerkt:
Je zou ze maar in je tuin in redelijke hoeveelheden hebben :D

still thinking about that inderdaad, maar eens kijken of dat een optie is

waarom haal je niet van die diepvries aardbeien bij de AH? stuk goedkoper en ook goed te eten

4 zacht gekookte eitjes met zout

:D

Terug
Naar boven