Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is even naar de supermarkt om uhhhhh ijs te halen, die eet altijd gezellig mee, anders voelt ze zich schuldig dat ik in me eentje zit te eten
Dus die eet ook ijs en hamburgertjes, en vanavond denk ik nog een pizza of 3 a 4.
Ik eet het liefste ook pannekoeken, maar dan laat ik teveel scheten zegt ze![]()
.flinke maaltijden
ik zit na 2 saucijzen brrodjes en een pizza al vol

ziet er lekker uit sanne
en het eten ook hoor
cheat dag vandaag
pizza zit in de oven hawaii
Ik doe ze ook verdelen he?Ik kan niet in ene keer heel veel op, gaat allemaal in etappes![]()

refeed
Ik word helemaal eng van dat woord, want dat betekend dus dat ik de dagen ervoor mezelf vanalles heb ontzien 
"...oh God dacht daar komt het he
....."de Ben en Jerry was op".....alsof je helemaal in mekaar stort mentaal, toen moest ik dus een isolaat shake nemen met water en wat ander spul erdoorheen, want dat is goed voor me.....ja voor anderen, maar niet voor mij 

Ik heb helemaal geen refeed, dat is gewoon mijn normale feedpatternrefeed
Ik word helemaal eng van dat woord, want dat betekend dus dat ik de dagen ervoor mezelf vanalles heb ontzien
Van de week had ik al stress, heb ik getraind, komt me vriendin aan van de supermarkt..."schatje"...oh God dacht daar komt het he
....."de Ben en Jerry was op".....alsof je helemaal in mekaar stort mentaal, toen moest ik dus een isolaat shake nemen met water en wat ander spul erdoorheen, want dat is goed voor me.....ja voor anderen, maar niet voor mij
![]()

1rm Ben&jerry's halve liter binnen de minuut.ik vind ijs zowiezo niet lekker eigenlijk
wat zijn je stats robbie1970?![]()

Eey wie komt ff battele dan, mijn havermout pr staat op 500gr in 1x was easy. Wie gaat voor meer? Dan ga ik ook weer voor meer.
1 pak= 500gr.Hoeveel zit er in 1 pak? Heb dat wel eens gedaan na een lange dag zwemmen, had zo'n craving naar carbs toen, melk gekookt en zon heel pak erin gepleurd