MuscleMeat

Wat eet je nu?

flinke maaltijden

ik zit na 2 saucijzen brrodjes en een pizza al vol

Die is even naar de supermarkt om uhhhhh ijs te halen, die eet altijd gezellig mee, anders voelt ze zich schuldig dat ik in me eentje zit te eten :)
Dus die eet ook ijs en hamburgertjes, en vanavond denk ik nog een pizza of 3 a 4.
Ik eet het liefste ook pannekoeken, maar dan laat ik teveel scheten zegt ze :(
:roflol:.

OT: Wat noten en half blikkie tonijn+ komkommer.

Nasty tonijn is nasty.

Robbie heeft elke dag refeed.

Robbie heeft elke dag refeed.

Ik heb helemaal geen refeed, dat is gewoon mijn normale feedpattern :D refeed???Ik word helemaal eng van dat woord, want dat betekend dus dat ik de dagen ervoor mezelf vanalles heb ontzien :eek:
Van de week had ik al stress, heb ik getraind, komt me vriendin aan van de supermarkt..."schatje???"...oh God dacht daar komt het he???....."de Ben en Jerry was op".....alsof je helemaal in mekaar stort mentaal, toen moest ik dus een isolaat shake nemen met water en wat ander spul erdoorheen, want dat is goed voor me.....ja voor anderen, maar niet voor mij :mad::mad:

arme jongen :D

Hahaha, ik heb nog nooit ben&jerry's op, :trollface:

Ik heb helemaal geen refeed, dat is gewoon mijn normale feedpattern :D refeed???Ik word helemaal eng van dat woord, want dat betekend dus dat ik de dagen ervoor mezelf vanalles heb ontzien :eek:
Van de week had ik al stress, heb ik getraind, komt me vriendin aan van de supermarkt..."schatje???"...oh God dacht daar komt het he???....."de Ben en Jerry was op".....alsof je helemaal in mekaar stort mentaal, toen moest ik dus een isolaat shake nemen met water en wat ander spul erdoorheen, want dat is goed voor me.....ja voor anderen, maar niet voor mij :mad::mad:

hahah wtf

gewoon naar andere stad rijden

dit kan natuurlijk niet zo :D

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 16:11 ----------

Hahaha, ik heb nog nooit ben&jerry's op, :trollface:

ik ook niet :P

Oh ik wel soms als ik een filmpje huur, enige plek waar ze b&j verkopen
wel altijd Cookie Dough, hmmmm helemaal misselijk eten aan die shit

Maar is proberen binnenkort.

ik vind ijs zowiezo niet lekker eigenlijk
wat zijn je stats robbie1970?:P

Eey wie komt ff battele dan, mijn havermout pr staat op 500gr in 1x was easy. Wie gaat voor meer? Dan ga ik ook weer voor meer.

haha na 500gr kan je me opvegen val gelijk in slaap :P

Eey wie komt ff battele dan, mijn havermout pr staat op 500gr in 1x was easy. Wie gaat voor meer? Dan ga ik ook weer voor meer.

Hoeveel zit er in 1 pak? Heb dat wel eens gedaan na een lange dag zwemmen, had zo'n craving naar carbs toen, melk gekookt en zon heel pak erin gepleurd

Terug
Naar boven