Fitness Seller

Wat eet je nu?

In de rest zit ook nog eiwit, en ach /care op ~220gr daily protons.
Ok 220 gram maakt het niet zoveel uit nee. Ik ga er iig van uit dat je wel andere meals van +-40/50g eiwit het. Want heel wat meals van 20g dierlijk eiwit met wat trace proton van carbs wil je liever niet.

Ok 220 gram maakt het niet zoveel uit nee. Ik ga er iig van uit dat je wel andere meals van +-40/50g eiwit het. Want heel wat meals van 20g dierlijk eiwit met wat trace proton van carbs wil je liever niet.
True. Rest van de dag ziet er wel anders uit (zuivel+whey, whey, tonijn+eieren, kwark).

130 gram penne - 250 gram kabeljauw - 300 gram aubergine/courgette - 10 ml olijfolie , 100 gram nightprotein - 1 banaan - 500 ml amandelmelk

Wat ketchup en sambal ... calorieen rond de 1700

Avondeten was kabeljauwhaasje met fijne primeurwortelen, spruitjes en rijst

Nu: abrikozen en griekse yoghurt. Eindigen doen we met pindakaas.

• Like
Waarderingen: Bubs
70gr Griekse yoghurt 0%, 10gr noten, 10gr pure chocolade.

50gr ongezouten Cashewnoten + 100gr volle kwark en 2 plakjes (50g) 0% suiker ontbijtkoek.

Bami met kousenband/tempe beetje pindasaus , 240 gram bruine bonen + 250 gram rundertartaar + 250 gram roerbakmix + 10 ml kokosolie , 500 ml amandelmelk + 150 gram kiwi + 60 gram whey

50 gram nightprotein + 10 gram pindakaas

Calorieen 1800-2000 ofzo

Weinig groenten gegeten voorbije week, dus vandaag wat ingehaald: 200g wortelen 200g spruiten 200g spinazie + kip en rijst erbij

Hoe had je de spruiten bereid ? misschien morgen ff maken..lang niet gegeten.
Hey ciron. Het waren eigenlijk diepvries spruitjes, maar die vind ik persoonlijk net zo goed als vers. Ik had ze even voor bereiding uit diepvries gehaald en wat laten ontdooien. En nadien simpelweg in de wok gegooid. Smaakte erg goed!

Hey ciron. Het waren eigenlijk diepvries spruitjes, maar die vind ik persoonlijk net zo goed als vers. Ik had ze even voor bereiding uit diepvries gehaald en wat laten ontdooien. En nadien simpelweg in de wok gegooid. Smaakte erg goed!
Ok bedankt

Dessert: 200g blauwe bessen 70g havermout 70g 100% pindakaas

Proteine shake met een banaan en een kiwi.

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven