AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Velen hebben hier een airfryer lijkt me. Zal ik me precies toch ook eens moeten aanschaffen, gezien de vele positieve reacties :)

Als ik de aardappels in partjes gesneden heb laat ik ze 20-30 min in koud water weken. Worden ze goed schoon en komen ze lekkerder uit de airfryer vind ik
Dat doen wij ook inderdaad, alleen doen we er olijf olie. Dat laatste ga ik vandaag anders proberen.

Banaan

Zelfgemaakte loempia in de oven met 150gr kalkoen, 125gr champignons, pepertje, kook, bieslook. Dat met rijst en verse currysaus.

Eerder vanavond: kip wortelen fijne erwtjes en basmatirijst
Nu: 200g abrikozen, 1 bak griekse yoghurt en 60g pindakaas (en hierna zit ik zonder :()

300 gram shoarma
3x pitabroodje
50 gram knoflooksaus

Dat is wat ik geteld heb overigens, het eten is nog niet klaar.

Eerder: kip rijst en een varia aan groenten (spinazie, wortelen en erwtjes)
Nu: abrikozen havermout en pindakaas (opnieuw enkele potten in huis gehaald vandaag jeuj)

Kip spruitjes wortelen in de wok, met rijst en kokoscurry

Laatste snack voor het slapen: hamburger, eetlepel ketchup en el mayonaise op geroosterd broodje ipv kwark de komende tijd, moet nog wennen aan meer eten, dus voor het slapen maar wat meer eten.

• Like
Waarderingen: Bubs
30 Gram whey protein
200 ML sojamelk
33 gram rice cake cheese (3 stuks)
33 gram rice cake BBQ (3 stuks)
450 Kcal

Wit bolletje filet American met een glas cola light

• Like
Waarderingen: Bubs
300 gram pangasius, 200 gram broccoli, 50 gram rijst.

240 gram volkoren pasta, 70 gram tonijn (uitgelekt(op water)), 20 gram olijfolie, 25 gram ketchup, 5 gram sambal oelek

70 gram rijst - 240 gram kidneybonen - 250 gram rundertartaar - 30 gram pindakaas - 200 gram mexicaans roerbakmix

80 gram whey - 500 ml amandelmelk - 80 gram whey

40 gram nightprotein - 10 ml honing

zo'n 1800 calorieen

Terug
Naar boven