XXL Nutrition

Wat eet je nu?

2 broodjes pindakaas + 1 liter halfvolle melk na het zwemmen met de kids en hun vrienden (zag het aankomen dat ik de hele middag met kinderen in het water mocht ravotten... goede cardio :) ).

Zojuist 500 gram wortelen, 8 snoeptomaatjes, 1 paprika, 90 gram volkoren pasta, 4 grote eetlepels pesto, 4 eetlepels kwart (creme fresh vergeten), 2 kipfilets.

Zonet mijn jongste dochter naar bed gebracht zodat ik eindelijk haar nieuwe Nintendo Switch kan claimen om daarbij de rest van hun snoeptomaatjes in de tuin te nuttigen (koop morgen nieuwe als ik op jacht ben naar nieuwe nerfdarts die vast weer op mij getest gaan worden).

170 gram curly fries (airfryer) met 50% reduced ketchup, had nog wat carbs en vetten over dus dit is zeker niet verkeerd.

Als avondeten: zalm geroosterd in de oven, gestoomde broccoli, spinazie en basmati rijst
Nu: blauwe bessen griekse yoghurt en pindakaas

Welke curly fries eet je? Is een lekkere voor als ik straks weer ga bulken om af en toe te eten.

Gewoon bij de supermarkt vandaan, geen idee meer van welke supermarkt ze kwamen. In ieder geval curly fies die in de frituur pan horen aangezien je die ook gewoon prima in de air fryer kan doen (geen speciale oven variant).

Gewoon bij de supermarkt vandaan, geen idee meer van welke supermarkt ze kwamen. In ieder geval curly fies die in de frituur pan horen aangezien je die ook gewoon prima in de air fryer kan doen (geen speciale oven variant).

Oké, goed om te weten dat de "normale" goed smaken vanuit de airfryer :)

Oké, goed om te weten dat de "normale" goed smaken vanuit de airfryer :)

Je kunt ook gewoon aardappel of zelf zoete aardappel in reepjes snijden, half uurtje weken in water en dan airfryen, hoeft over een 1 persoons portie maar 1 eetlepel olijf olie. Past misschien nu ook in je dieet.

Je kunt ook gewoon aardappel of zelf zoete aardappel in reepjes snijden, half uurtje weken in water en dan airfryen, hoeft over een 1 persoons portie maar 1 eetlepel olijf olie. Past misschien nu ook in je dieet.

Dat zijn geen curly fries hé.

10 gram chocola? gaat dat door de thee of eet je dat erbij?

Eet ik erbij :)
10gr is precies 1 stukje van deze tablet
asset-1113106.jpg

Nu 24gr whey in 200mL magere melk.

• Like
Waarderingen: BB_
heb net een bord pasta op ga zo ff ijsje doen bij de lokale ijssalon met de kids ^^

Dat zijn geen curly fries hé.

Zoals je het hierboven omschrijft doe ik het nu altijd al inderdaad @2green maar dan zoner olijfolie, worden ze lekkerder vind ik :)
Gewoon een zakkie halen dus

100 gram zalm , 200 gram spinazie , 100 gram avocado.

180 gram whey/nightprotein , 1 liter amandelmelk , 2 kiwi's , 70 gram pindakaas.

Lekker simpel vandaag...

Terug
Naar boven