2green
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 553
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 9%
2 broodjes pindakaas + 1 liter halfvolle melk na het zwemmen met de kids en hun vrienden (zag het aankomen dat ik de hele middag met kinderen in het water mocht ravotten... goede cardio
).
Zojuist 500 gram wortelen, 8 snoeptomaatjes, 1 paprika, 90 gram volkoren pasta, 4 grote eetlepels pesto, 4 eetlepels kwart (creme fresh vergeten), 2 kipfilets.
Zonet mijn jongste dochter naar bed gebracht zodat ik eindelijk haar nieuwe Nintendo Switch kan claimen om daarbij de rest van hun snoeptomaatjes in de tuin te nuttigen (koop morgen nieuwe als ik op jacht ben naar nieuwe nerfdarts die vast weer op mij getest gaan worden).
).Zojuist 500 gram wortelen, 8 snoeptomaatjes, 1 paprika, 90 gram volkoren pasta, 4 grote eetlepels pesto, 4 eetlepels kwart (creme fresh vergeten), 2 kipfilets.
Zonet mijn jongste dochter naar bed gebracht zodat ik eindelijk haar nieuwe Nintendo Switch kan claimen om daarbij de rest van hun snoeptomaatjes in de tuin te nuttigen (koop morgen nieuwe als ik op jacht ben naar nieuwe nerfdarts die vast weer op mij getest gaan worden).

.
.