- Waardering
- 10.260
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Toevallig ,ik moet morgen half 9 naar het zieke huis voor mn kies Xd. Stay with me haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes, vreselijk dat geluid van je brekende kiesToevallig ,ik moet morgen half 9 naar het zieke huis voor mn kies Xd. Stay with me haha

Ik las even 'ze is niet thuis', maar dat stond er niet. Verkeer verwachtingspatroon; meestal komen dit soort afhaalmaaltijden als de vrouw niet thuis isLieve vriendin heeft me net verwend en nee ze is niet thais
![]()
.
Lieve vriendin heeft me net verwend en nee ze is niet thais
![]()

Yoghurt, kwark, havermout, soep (pompoensoep is makkelijk en lekker), smoothies met fruit, vla, pap, rijstepap, appelmoes etc.T
Tis gebeurt hoor.. echt t*ring veel pijn nu. Krijg alleen havermout naar binnen (beetje schuiven) kan niet kauwen ofso haha. Nog tips wat jij beetje at ? Neem aan dat kauwen ook voor jou onmogelijk was![]()
moet eerlijk zeggen dat ik gisteren soep en shakes nam..maar vandaag gewoon alweer kon eten. maar wat @marina1975 adviseert man!Toevallig ,ik moet morgen half 9 naar het zieke huis voor mn kies Xd. Stay with me haha
Tis gebeurt hoor.. echt t*ring veel pijn nu. Krijg alleen havermout naar binnen (beetje schuiven) kan niet kauwen ofso haha. Nog tips wat jij beetje at ? Neem aan dat kauwen ook voor jou onmogelijk was![]()
Grappige is dat ik zelf ooit 2 verstandskiezen tegelijk operatief heb weg laten halen (trekken lukte niet dus onder narcose dan maar..moet eerlijk zeggen dat ik gisteren soep en shakes nam..maar vandaag gewoon alweer kon eten. maar wat @marina1975 adviseert man!
iig sterkte zal morgen wel beter gaan hoor
)
nhja kon gisteren wel kauwen hoor maar was nog half verdoofd en dan eten en kauwen voelt zo raarGrappige is dat ik zelf ooit 2 verstandskiezen tegelijk operatief heb weg laten halen (trekken lukte niet dus onder narcose dan maar..)
en dezelfde avond nog gewoon bij wijze van spreke een normale maaltijd kon eten Dat is het grote voordeel van niet verdoofd worden maar alleen onder narcose gaan... Die verdovingen zijn juist een crime... vind ik.![]()
Yoghurt, kwark, havermout, soep (pompoensoep is makkelijk en lekker), smoothies met fruit, vla, pap, rijstepap, appelmoes etc.
Qua hartig kan je denken aan bakje huttenkase met bijvoorbeeld wat kruiden erdoor, aardappelpuree met eventueel gerapste kaas erdoor en eventueel groente pureren erbij.
Tonijn en zalm uit blik kan vaak ook nog wel Is weinig aan te kauwen. Net zoals een zacht gekookt ei.
Zijn gewoon even wat simpele dingen.
Sterkte
nhja kon gisteren wel kauwen hoor maar was nog half verdoofd en dan eten en kauwen voelt zo raar