- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke 7 dagen zo'n cheat rip je leven moeilijk maken![]()
Dan wordt het toch eens tijd om je dagelijkse dieet onder de loep te nemen, of je mentale staat. Zo'n cheat als dit is echt onnodig en vooral progressie weggooien.Mm, dit is de enige manier voor mij om het vol te houden ....

).Dat zijn al meer kcal dan ik eet over een ganse dag
Hier zo meteen een Cola Zero of Ice Tea Zero drinken (twijfel nog welke van de twee).

Je weegt ook minder dan de helft hoor, ga maar eens de hele dag met 66 kg op je nek rondsjouwen en vertel me dan eens hoeveel je eet
Daarnaast doe ik iedere dag een HIIT training van minimaal 30min met mijn dochters: trampoline, voetballen, stoeien, basketballen, tennis, volley bal, pijltjes schieten (fortnite buiten heet het hier), etc... heb een vader die altijd tijd maakte (en nog steeds), nu moet ik het goede voorbeeld geven. Had even terug niet eens door dat mijn activiteit met de meiden ineens veel meer buiten plaats vonden, moest tijdens mijn cut ineens meer eten hahaha.... was bizar.
Je weegt ook minder dan de helft hoor, ga maar eens de hele dag met 66 kg op je nek rondsjouwen en vertel me dan eens hoeveel je eet![]()

Leuke dochters heb je dan tenminste! Wist niet dat echt buiten spelen nog een ding was.
.Eerlijk gezegd was nog wel een issue met ze, we hebben een aantal jaren terug een flink aantal maatregelen moeten nemen om dat er een beetje in te krijgen, van beeldscherm tijd beperken, buurt kinderen betrekken (die waren ook niet buiten) tot aan het goede voorbeeld geven... ik was ook niet buiten.
.ja hetzelfde bij mij thuis vroeger... snap mijn ouders ineens zo goed (maar zit nog in de ontkenningsfase).Dat wil ik wel geloven inderdaad, wij hadden vroeger ook al een schema voor de computer (dag 1 mocht ik, dag 2 mijn zus enzovoort). Als je dan ziet dat kinderen tegenwoordig al mobieltjes, tablets, psp etc. hebben dan lijkt het me nog lastiger.
Dan speel je niet meer buiten met houten geweren maar speel je call of duty op de psp.
graag gedaan2 Italiaanse bollen (200gr totaal), 2 gekookte eieren, 80 gr plakjes kipfilet, 70gr komkommer.
Shake: 50gr havermout, 150ml amandelmelk,1 banaan, 25gr whey salted caramel.
@Ciron Thx nog voor je grotere maaltijden advies, moet zeggen dat ik mn kcal stuk makkelijker weet te behalen.