MuscleMeat

Wat eet je nu?

Low carb:
300 gram pangasius
200 gram broccoli
4 ei-eiwitten

Mm, dit is de enige manier voor mij om het vol te houden ....
Dan wordt het toch eens tijd om je dagelijkse dieet onder de loep te nemen, of je mentale staat. Zo'n cheat als dit is echt onnodig en vooral progressie weggooien.

Even wat carbs aan het opsparen om pannenkoeken morgenochtend te eten met de kids, dus avond snack bestaat uit:

2 rauwe wortels (samen 220 gram)
150 gram kipfilet met wat uitjes, knoflook en peper/zout.

@hoxyz Kan je wel gelijk in hebben maar ben al een hele tijd aan de cut dus ik zit idd een beetje te laag in cal. Binnen een paar weekjes ga ik stilletjes terug meer beginnen eten....

3 abrikozen (zo’n 200g) 60g havermout 60g pindakaas

• Like
Waarderingen: Bubs
Ook een ontbijtje: 30gr muesli, 125gr magere yoghurt, 50gr aardbeien, 30gr aalbessen, 20gr bosbessen

0600: 8 pannenkoeken met stroop
0800: 150 gram kip en twee grote wortels
1000: 400 gram M&M's
1200: 150 gram kip, 1 grote brocoli, 250 gram pasta, 4 el pindasaus
1400: 60 gram havermout + 200 gram diepvries fruit + 300 ml karnemelk

Dat zijn al meer kcal dan ik eet over een ganse dag :eek:
Hier zo meteen een Cola Zero of Ice Tea Zero drinken (twijfel nog welke van de twee :p).

Je weegt ook minder dan de helft hoor, ga maar eens de hele dag met 66 kg op je nek rondsjouwen en vertel me dan eens hoeveel je eet :D

Daarnaast doe ik iedere dag een HIIT training van minimaal 30min met mijn dochters: trampoline, voetballen, stoeien, basketballen, tennis, volley bal, pijltjes schieten (fortnite buiten heet het hier), etc... heb een vader die altijd tijd maakte (en nog steeds), nu moet ik het goede voorbeeld geven. Had even terug niet eens door dat mijn activiteit met de meiden ineens veel meer buiten plaats vonden, moest tijdens mijn cut ineens meer eten hahaha.... was bizar.

• Like
Je weegt ook minder dan de helft hoor, ga maar eens de hele dag met 66 kg op je nek rondsjouwen en vertel me dan eens hoeveel je eet :D

Daarnaast doe ik iedere dag een HIIT training van minimaal 30min met mijn dochters: trampoline, voetballen, stoeien, basketballen, tennis, volley bal, pijltjes schieten (fortnite buiten heet het hier), etc... heb een vader die altijd tijd maakte (en nog steeds), nu moet ik het goede voorbeeld geven. Had even terug niet eens door dat mijn activiteit met de meiden ineens veel meer buiten plaats vonden, moest tijdens mijn cut ineens meer eten hahaha.... was bizar.

Leuke dochters heb je dan tenminste! Wist niet dat echt buiten spelen nog een ding was.

Leuke dochters heb je dan tenminste! Wist niet dat echt buiten spelen nog een ding was.

Eerlijk gezegd was nog wel een issue met ze, we hebben een aantal jaren terug een flink aantal maatregelen moeten nemen om dat er een beetje in te krijgen, van beeldscherm tijd beperken, buurt kinderen betrekken (die waren ook niet buiten) tot aan het goede voorbeeld geven... ik was ook niet buiten :D.

• Like
Eerlijk gezegd was nog wel een issue met ze, we hebben een aantal jaren terug een flink aantal maatregelen moeten nemen om dat er een beetje in te krijgen, van beeldscherm tijd beperken, buurt kinderen betrekken (die waren ook niet buiten) tot aan het goede voorbeeld geven... ik was ook niet buiten :D.

Dat wil ik wel geloven inderdaad, wij hadden vroeger ook al een schema voor de computer (dag 1 mocht ik, dag 2 mijn zus enzovoort). Als je dan ziet dat kinderen tegenwoordig al mobieltjes, tablets, psp etc. hebben dan lijkt het me nog lastiger.

Dan speel je niet meer buiten met houten geweren maar speel je call of duty op de psp :P.

Dat wil ik wel geloven inderdaad, wij hadden vroeger ook al een schema voor de computer (dag 1 mocht ik, dag 2 mijn zus enzovoort). Als je dan ziet dat kinderen tegenwoordig al mobieltjes, tablets, psp etc. hebben dan lijkt het me nog lastiger.
ja hetzelfde bij mij thuis vroeger... snap mijn ouders ineens zo goed (maar zit nog in de ontkenningsfase).

Dan speel je niet meer buiten met houten geweren maar speel je call of duty op de psp :P.

haha, ja precies dat. Op den duur moesten we hier heel duidelijk zeggen: ga maar even in de BUURT spelen, anders gingen ze letterlijk achterthuis zitten onder de overkapping van het tuinhuisje waar nog wifi bereik is (de rest kun je raden). Zo irritant als je kinderen op je gaan lijken...

Bij me ouders eten :).

20180822_173546.jpg

roti en bami ( roti nooit meer...kan mn maag echt niet tegen)

2 Italiaanse bollen (200gr totaal), 2 gekookte eieren, 80 gr plakjes kipfilet, 70gr komkommer.
Shake: 50gr havermout, 150ml amandelmelk,1 banaan, 25gr whey salted caramel.

@Ciron Thx nog voor je grotere maaltijden advies, moet zeggen dat ik mn kcal stuk makkelijker weet te behalen.
graag gedaan

Terug
Naar boven