Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van mc donalds is nog een slag kleiner dan deze kleine afzetters
Bacon burger 20cm
2cheese
Milkshake banaan
Helaas nog 3stukjes vis om aan me eiwitten te komen
![]()

ziet er uit als prima vol te houden dieet
p.s. vandaag ook vis op het menu om wat goede vetten binnen te krijgen, niet mijn favoriet.
Hier ook, kabeljauw vanavond. Helemaal geen zin in eigenlijk. Maar ik verplicht mezelf om een keer per week vis klaar te maken...
)jaa die burgers zijn heerlijk met die crispy kip erin enzoWhaha zeker kfc crispy burgers moet je eens proberen. Verukkelijk eet er zo 6van op. Nu bij burger tijd, hebben ze zelfgemaakte hamburgers van 25cm zal zo foto posten, als je dan ene burger van mc donalds zie dan denk je wtf is hier mee gebeurd why is ie zo klein![]()
Ben persoonlijk zelf wel fan van vis. Vaak kabeljauw of zalm. Kan je ook in diepvries kopen dus snel klaar. Maar anders: kip blijft de voorkeur hebben!ha, gedeelde smart is inderdaad halve smart
Ben nog iets strenger voor mijzelf, eet vis minstens twee maal per week (meestal ook maximaal)
Ben persoonlijk zelf wel fan van vis. Vaak kabeljauw of zalm. Kan je ook in diepvries kopen dus snel klaar. Maar anders: kip blijft de voorkeur hebben!
OT: avondeten was een pak gerookte forel (140g) met spinazie wortelen en spruitjes (in totaal zo’n 600g) en een builtje basmatirijst (75g ongekookt)
Sindsdien at ik geen vis meer, echt een degout van gekregen.

Vis kan je zelf ook lekker maken he!Ik werd op 6-jarige leeftijd door een lerares gedwongen vis te eten tegen mijn goesting.
Heb de hele tafel ondergekotstSindsdien at ik geen vis meer, echt een degout van gekregen.
Is maar sinds ik meer met kcal en macro's bezig ben, dat ik opnieuw moeite doe om het binnen te krijgen...
En ik begin er eindelijk over te raken denk ik
OT: kabeljauwhaasje dus, met prei en puree.

Vis kan je zelf ook lekker maken he!
Witvisje in een ovenschaaltje. Wat plakken tomaat erop en wat ui en kruiden (vooral erg lekker met kerrie). Dan wat geitenkaas eroverheen of een sausje gemaakt van magere smeerkaas aangelengd met wat water en kruiden en dan even 20 miinuten in de oven. Echt zalige dingen kan je ervan maken.
Je kan het ook perfect marineren in wat sojasaus en knoflook en dan op een bord leggen met wat lente ui en stomen.
zomaar even 2 simpele dingen.![]()

- 60g pindakaasHier ook, kabeljauw vanavond. Helemaal geen zin in eigenlijk. Maar ik verplicht mezelf om een keer per week vis klaar te maken...
Nichtje wilde trakteren vandaag omdat ik voor haar photoshoot een cut had gedaan naar 6%(nooit weer)... niet voor vis gekozen:
Spek wel erafgehaald... Eet geen varkensvlees.

Momenteel voel ik me bijna een vis, elke dag panga of kabeljauw (met broccoli of asperges), sausjes e.d. mogen niet meer in mijn schema. 3 weeks out. Ben nu al aan het fantaseren wat ik daarna ga eten. :![]()
Hier ook, kabeljauw vanavond. Helemaal geen zin in eigenlijk. Maar ik verplicht mezelf om een keer per week vis klaar te maken...
Niet te hoge verwachtingen hebben. Een strikt voedingsschema is geen garantie voor een topfysiek. Zelfs op 5% heb ik k*tabs.

Is niet duurder dan die van AH, en veel goedkoper dan die van Calvé...![]()