- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel pak toffifee, zakje M&M's, digestive chocoladekoekjes en 100gr Magere Franse kwark om het gezond te houden![]()
Valt toch wel mee? Heel pak toffifee klinkt altijd als veel maar is maar 125 gram

Valt toch wel mee? Heel pak toffifee klinkt altijd als veel maar is maar 125 gram
Maar als het zo een maxipack M&M's is en geen portie zakje.. dan is het wel een beste cheat![]()
Maar 125 gram toffifee tikt ook wel aardig aan qua calorien?Persoonlijk geen fan van die toffifee maar een mega pack M&M's daarentegen... heerlijk.Ik had inderdaad zo'n grote zak M&M's in gedachten.Maar 125 gram toffifee tikt ook wel aardig aan qua calorien?

Benieuwd naar jouw ideale ultieme cheat! Iets met 99% chocola?Valt toch wel mee? Heel pak toffifee klinkt altijd als veel maar is maar 125 gram
Maar als het zo een maxipack M&M's is en geen portie zakje.. dan is het wel een beste cheat![]()

Yaaaaa eat all the toffifeeHeel pak toffifee, zakje M&M's, digestive chocoladekoekjes en 100gr Magere Franse kwark om het gezond te houden![]()

zo lekker. Ik heb al de hele dag zin in rotzooi. Gelukkig vreten we sushi op de meet. Even aftellen nogToffifee valt idd nog wel mee, M&M's was een 100gr zakje, de digestives waren het grootste gedeelte met 250 gramValt toch wel mee? Heel pak toffifee klinkt altijd als veel maar is maar 125 gram
Maar was op een feestje en door deze cheat kon ik het bij slechts 2 biertjes houden 
Zelf gemaakte eiwitreep?2 Waza volkoren crackers, 50gr ontvette ham, rest van mijn eiwitreep en kamillethee.
Nee
Moet ik dringend eens werk van maken 
Zou het ook niet kunnen hoor; vandaar mijn vraag (voor het geval je een goed receptje zou hebben
)Pindakaas rulesDessert: 5!kleine reine claude pruimen, bak Griekse yoghurt en 70g pindakaas.

Absoluut! Jammer dat je zelf intolerant bent
maar elke andere notenpasta is ook goed!Dessert: 5!kleine reine claude pruimen, bak Griekse yoghurt en 70g pindakaas.

Los uit de pot, met een grote lepel; meer moet dat niet zijnEet je die pindakaas los of gaat dat door die yoghurt?![]()

Los uit de pot, met een grote lepel; meer moet dat niet zijn![]()

I luv pindakaas in kwark. Mij favoriete bulk bakkie was altijd kwark met pindakaas, banaan, verse dadels en cacao nibs!Dat is inderdaad het lekkerst! Leek mij ook niet zo'n combinatie met yogohurt, maar ik heb gekkere dingen langs zien komen.![]()