AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Lunch prepped: 250g kikkererwten 75g rijst 150g kip 200g spinazie 200g tomaat
Snack: 200g druiven 170g griekse yoghurt 50g cashews en 50g cheerios
Late lunch gehad: 200g black tiger scampi 200g spruitjes 200g spinazie en 100g basmati
100g frambozen 60g havermout 20g cacao 70g pindakaas
180g blauwe bessen 170g griekse yoghurt 75g walnoten en een pot hete gemberthee
3 pruimen 170g griekse yoghurt 75g walnoten en een kop gemberthee
eet jij ook wel eens normaal?
Denk gewoon zuivel gek?? :o

Inderdaad, te veel zuivel I know ;)
Zal in het vervolg mijn meals niet meer posten. Is immers allemaal ‘niet normaal’ lol

Tja, wat is jouw definitie van ‘normaal’? :)
Ik eet gewoon waar ik zin in heb
Ik geef toe dat het niet zoveel zegt, de maaltijden die je af en toe post. Maar ik vroeg me gewoon af of je aan een beetje normale verhoudingen eiwitten, koolhydraten, vetten komt. Ik zie er meestal erg weinig KH bij staan.
Ed. Maar ik zie dat ik ook heb gemist dat er af en toe rijst bij staat :p

Ik geef toe dat het niet zoveel zegt, de maaltijden die je af en toe post. Maar ik vroeg me gewoon af of je aan een beetje normale verhoudingen eiwitten, koolhydraten, vetten komt. Ik zie er meestal erg weinig KH bij staan.
Ed. Maar ik zie dat ik ook heb gemist dat er af en toe rijst bij staat :p
Je hebt wel gelijk dat ik veel post qua eiwitten en vetten en blijkbaar minder in carbs. Ik merk nu ook dat ik vooral mijn pre-bed meals post (want dan tijd en zin om te loggen op forum) en dus vooral de eiwitrijke en vetrijke meals. Mijn lunches en dinners (wel met carbs) post ik veel minder vaak. Wel erg aandachtige forumgenoten hier ;)

Je hebt wel gelijk dat ik veel post qua eiwitten en vetten en blijkbaar minder in carbs. Ik merk nu ook dat ik vooral mijn pre-bed meals post (want dan tijd en zin om te loggen op forum) en dus vooral de eiwitrijke en vetrijke meals. Mijn lunches en dinners (wel met carbs) post ik veel minder vaak. Wel erg aandachtige forumgenoten hier ;)
Ik verveelde me denk een beetje.... don't worry ;)

tonijn, zwarte bonen en een schep rete-hete chutney :fire:

Carrotcake

Terug
Naar boven