MuscleMeat

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

Yes, vond hele duidelijke pindakaas smaak. Alleen jammer dat hij maar voor 75% gevuld zat :thinking:
Nice, leuk dat die smaak is bevallen. Zou die ook eens willen proberen namelijk, maar dan liefst een pot die 100% gevuld is (meer mag natuurlijk ook) ;)
 
En? Ik had gister peanutbutter en vanavond vanilla.

Erg lekker! Had deze al twee weken terug een keer gegeten, lekker zoet is die en tegelijkertijd een beetje melk-achtig

Yes, vond hele duidelijke pindakaas smaak. Alleen jammer dat hij maar voor 75% gevuld zat :thinking:

Apart zeg. Beide keren dat ik cinnamon roll had waren ze echt geheel gevuld
Wil de PB ook heel graag een keer eten, maar appie waar ik wel eens kom heeft die niet. Binnenkort maar eens naar de AH XL
 
Erg lekker! Had deze al twee weken terug een keer gegeten, lekker zoet is die en tegelijkertijd een beetje melk-achtig



Apart zeg. Beide keren dat ik cinnamon roll had waren ze echt geheel gevuld
Wil de PB ook heel graag een keer eten, maar appie waar ik wel eens kom heeft die niet. Binnenkort maar eens naar de AH XL
Dan zal ik volgende keer cinanamon eens proberen. Zomenteen staat vanilla op het menu, en morgen ben & jerries moophoria :D
 
Erg lekker! Had deze al twee weken terug een keer gegeten, lekker zoet is die en tegelijkertijd een beetje melk-achtig



Apart zeg. Beide keren dat ik cinnamon roll had waren ze echt geheel gevuld
Wil de PB ook heel graag een keer eten, maar appie waar ik wel eens kom heeft die niet. Binnenkort maar eens naar de AH XL

Dan zal ik volgende keer cinanamon eens proberen. Zomenteen staat vanilla op het menu, en morgen ben & jerries moophoria :D

PB halo top is een fijne, can confirm:) Halo top chocolate chip cookie dough is ook best goed te beuken!
 
Heb wel een stukje gedeeld.

Screenshot_20181109-202043_Gallery.jpg
 
Japio nog mysost gehaald?
 
Nadat ik de voedingswaarde zag sprak het mij helemaal niet meer aan.. :D
Vandaag mijn laatste dag in Noorwegen. De rest van het jaar kan ik geen zalm meer zien in ieder geval. :roflol:
:D
Gravad lachs is wel heel lekker hoor... :eating:
 
Vroeg ontbijtje zometeen:

200ml amandelmelk,50gr havermout,1scoop impact whey (salted caramel), paar flavdrops (white chocolate) snufje kaneel. Paar minuutjes koken tot het een papje is. 50gr blauwe bessen, 25gr cashewnoten en een appeltje er doorheen gooien en genieten geblazen. Dit pas een paar weken geleden ontdekt, en vraag me nu af hoe ik van elk ander ontbijt kon genieten.
 
KillashawMMA
Gaat die whey niet klonteren als je het opkookt?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Slechte pizza kip döner :(
 
Back
Naar boven