Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop over een week of twee iets vaster voedsel te kunnen gaan eten; zit nu op 4 weken. Integendeel, mijn ontlasting is juist vrij hard, en keutels. Geen idee hoe dat kan, ik krijg genoeg vezels binnen (veel groente- en fruitsmoothies) en alles vloeibaar. Wellicht iets te weinig vetten. Veel soepen, brinta/bamix, whey, smoothies, kwark/yoghurt, af en toe chocomel, aardappelpuree en vis/vlees uit de blender (meestal met sausje of curry/goulashachtig omdat dat gemakkelijk vloeibaar is te maken).hoelang moet je nog vloeibaar kanen bertje? schijt je geen volle lepels met jus uit?
Ik zie die shakes van jou wel eens voorbij komen. Een berg poeder die bovenop de shaker ligt. Vraag me dan af hoe je daarvan nog een shake kan makenVandaag 3x een shake met whey, caseine, olijfolie en brinta. 0,0 honger, fml. Kut bulken![]()

Ik zie die shakes van jou wel eens voorbij komen. Een berg poeder die bovenop de shaker ligt. Vraag me dan af hoe je daarvan nog een shake kan maken![]()
Na schudden snel een paar slokken nemen, en tegen de tijd dat t dikker wordt heb je dan wat extra ruimte voor meer water om de rest vloeibaar te krijgenIk zie die shakes van jou wel eens voorbij komen. Een berg poeder die bovenop de shaker ligt. Vraag me dan af hoe je daarvan nog een shake kan maken![]()
Vanwaar dat je niet andere bronnen eet? Die dan ook echt easy qua kcal weg te krijgen zijn? Of wil je het enigszins "clean/healthy" houden?Na schudden snel een paar slokken nemen, en tegen de tijd dat t dikker wordt heb je dan wat extra ruimte voor meer water om de rest vloeibaar te krijgen
Vanwaar dat je niet andere bronnen eet? Die dan ook echt easy qua kcal weg te krijgen zijn? Of wil je het enigszins "clean/healthy" houden?
Daarom vroeg ik er specifiek om of hij het clean/healthy wou doen. Want anders zijn de opties echt eindeloos. Denk aan chocolade repen smelten, bakken ijs laten smelten en opdrinken, taart, slagroomsoesjes etc.Zoals? Zijn niet echt veel dingen die net zo makkelijk weg te krijgen zijn + healthy zijn.
Daarom vroeg ik er specifiek om of hij het clean/healthy wou doen. Want anders zijn de opties echt eindeloos. Denk aan chocolade repen smelten, bakken ijs laten smelten en opdrinken, taart, slagroomsoesjes etc.
Is dat iets nieuws? Nog nooit gezien